نقد و بررسی

مشخصات فنی تبلت لنوو Miix 720 توسط کمپانی Lenovo منتشر شد

مشخصات فنی تبلت لنوو Miix 720 توسط کمپانی Lenovo منتشر شد و با توجه به این اطلاعات فنی این نوت بوک با پردازنده های مختلف وارد لیست قیمت تبلت های لنوو خواهد شد همچنین به زودی  وارد بازارهای جهانی تبلت نیز می شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت لنوو Miix 700

مشخصات فنی تبلت IdeaPad Miix 720 لنوو که شباهت بسیاری به مدل‌ سرفیس پرو دارد زودتر از آنچه که انتظار می‌ذرفت به بیرون درز کرده است. با وجود اینکه لنوو تبلت Miix 510 را که نسخه‌ ی ارتقاء یافته‌ ی مدل موفق Miix 700 بوده را به تازگی وارد بازار کرده است، اما بر اساس گزارش سایت آلمانی WinFuture به نظر می ‌رسد که لنوو قصد دارد میکس 720 را با سخت افزاری قدرتمند به زودی وارد بازار کند.

در این مقاله اشاره شده که مدل جدید دارای نمایشگری 12 اینچی با وضوح تصویر 2880 در 1920 خواهد بود و رم و هارد دیسک آن به ترتیب به 16 گیگابایت و 1 ترابایت از نوع SSD افزایش پیدا کرده است. در عین حال پردازنده ‌های این تبلت نیز از مدل‌ های i3، i5، i7 سری Kaby Lake خواهد بود.

تبلت لنوو Miix 700

بر اساس گزارش این سایت، بر‌خلاف مک بوک پرو‌های جدید، پورت ‌های موجود در اینتبلتنیز دستچینی از دو USB-C و دو USB3 خواهد بود که مدل یو اس بی C وظیفه ‌ی شارژ دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

تبلت لنوو Miix 700

تبلت لنوودر میکس 720 همانند مدل ‌های یوگا و Miix 510 از پایه‌های مخصوص با لولا ‌هایی به شکل بند فلزی ساعت استفاده می ‌کند که به نوعی مخصوص این سری از محصولات است. مشخص نیست که چه زمانی این تبلت به بازار عرضه می‌ شود یا قیمت آن در چه محدوده‌ ای خواهد بود اما با ارائه ‌ی این اطلاعات می‌ توان انتظار داشت که تا زمان عرضه و معرفی Miix 720 زمان زیادی باقی نمانده است.

لیست قیمت تبلت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من زیاد طرفدار تبلت نیستم ولی از تبلت لنوو Miix 720 خوشم اومد امیدوارم هرچه زود تر عرضه بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا