راهنمای خرید

مشخصات فنی هدست گیمینگ ریزر ManO’War

مشخصات فنیهدست گیمینگ ریزر ManO’War نشان داد که این هدست قدرتمند از فناوری بدون سیم بهره می برد و کاربران می توانند به وسیله یک بار شارژ کردن تا 14 ساعت به راحتی از آن استفاده نمایند. کمپانی ریزر از جمله رهبران جهانی در زمینه تولید کامپیوترهای گیمینگ و تجهیزات جانبی وابسته است. آخرین محصول این شرکت یک هدست گیمینگ است که در طبقه بندی ها، در جایگاه حرفه ای قرار می گیرد. هدست ManO’War هدستی است که در نگاه اول کاپ های بزرگ و سپس نشان سبز رنگ ریزر به خوبی خود نمایی می کنند. این هدست که از فناوری بدون سیم بهره می برد، در فرکانس موثر 2.4 گیگاهرتز فعالیت می کند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست گیمینگ ریزر ManO'War

جالب است بدانید که تعداد آنتن های داخلی آن بیش از یک عدد (به طور معمول 1 عدد است) بوده و همچنین ریزر از یک الگوریتم برنامه نویسی اختصاصی برای ارتباط بهتر و جلوگیری از مشکلات احتمالی استفاده کرده است. رابط USB متصل به کامپیوتر ولپ تاپها نیز از بهترین قطعات الکترونیکی تهیه شده و می تواند تا حداکثر 12 متر را بدون مشکل پوشش دهد.

هدست گیمینگ ریزر ManO'War

این هدست قادر به ایجاد صدای 7.1 است اما نه توسط تعداد زیادی درایو بلکه به صورت مجازی. دو درایو 50 میلی متری درون آن به خدمت گرفته شده است که توسط آهنربای نئودیمیوم تقویت گشته است. قدرت ورودی هر کاپ حداکثر 30 میلی وات است و قطر فنجان ها نیز 60 میلی متر است. در صورت روشن کردن دیود های نورانی و نشان ریزر، باطری داخلی تا 14 ساعت به وسیله یکبار شارژ، دوام خواهد آورد. در صورت عدم روشنایی LED ها نیز باتری داخلی تا 20 ساعت می تواند به ارائه انرژی بپردازد.

هدست گیمینگ ریزر ManO'War

با توجه به اطلاعات موجود، می توان این هدست را به همراه صدایی بسیار قدرتمند توصیف کرد. هر کاپ 32 اهم مقاومت الکتریکی دارد و پاسخ به فرکانس آن 20هرتز~20 کیلوهرتز است. یک میکروفون نیز با مشخصات: پاسخ به فرکانس 100 هرتز الی 10 کیلوهرتز و نسبت سیگنال به نویز 60 دسی بل نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین هدست ریزر ManO’War با قیمت 170 دلار در پایان آوریل و ماه مه در تمام نقاط جهان عرضه می گردد.

لیست قیمت هدست

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام خدمت شما
    مشخصات فنی هدست گیمینگ ریزر ManO’War که این هدست دارای امکانات و طراحی خوبی است که برای گیمر ها بسیار مناسب است و کیفیت صدای مناسبی هم دارد. این هدست با قیمت 170 دلار در پایان آوریل و ماه مه در تمام نقاط جهان عرضه می گردد.

  2. با سلام
    مشخصات فنی هدست گیمینگ ریزر ManO’War که قیمت این هدیست 170 دلار است و این هدست دارایب طراحی زیبایی است و این هدست دارای باتری است رکه تا 12 ساعت شارژ نگه داری میکند و این هدست برای گیمیر ها مناسب است

  3. ظاهر این هدست مخصوص بازی ریزر خیلی عالیه فوق العادس و واقعا میتونه صدای 7.1 رو ایجاد کنه این بی نظیره . مرسی که اخبار تکنولوزی های جدید رو در اختیار ما قرار میدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا