دسته بندی: موبایل

مشخصات فنی گوشی موبایل ZUK Z2 Pro

 مشخصات فنیگوشی موبایل ZUK Z2 Pro  در بنچمارک انتوتو فاش شد و نشان داد که این گوشی موبایل مجهز به پردازنده اسنپدراگون 820  و سیستم عامل اندروید  6.0 مارشمالو می باشد همچنین این اسمارت فون در21 آوریل از سوی کمپانی مطرح معرفی خواهد شد. ZUK موبایل، یکی از کمپانی ‌های تولید کننده گوشی‌ های هوشمند چین است که در ماه مه سال گذشته تأسیس شد. این شرکت تاکنون تنها یک گوشی هوشمند تولید کرده، دستگاهی جالب که با حمایت کمپانی لنوو ساخته شده است. ZUK این گوشی هوشمند را ZUK Z1 نام ‌گذاری کرده و در دو نوع مختلف روانه بازار کرد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

این کمپانی چینی مدلی از این گوشی را با رابط کاربری سفارشی ZUI و مدل‌ های بین‌ المللی آن را با سیستم ‌عامل سیانوژن که بر بالای اندروید قرار گرفته، عرضه کرد. بررسی‌ های این گوشی از قبل انجام شده اما شایعات اخیر حکایت از آماده شدن گوشی جدید این کمپانی دارد. گوشی هوشمندی به نام ZUK Z2  که به ‌تازگی خبرهای رسمی و تائید شده‌ ای از آن شنیده شد. مدیرعامل شرکت ZUK چانگ چنگ از قبل گفته بود که در 21 آوریل و در پروفایل خود در شبکه اجتماعی ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) مشخصات نسل دوم پرچم ‌دار جدید خود را اعلام خواهد کرد. جالب‌ توجه آنکه این گوشی هوشمند ZUK Z2 نامیده نشد.

این کمپانی به برخی از دلایل نام ZUK Z2 Pro را برای این دستگاه برگزید. درهرصورت این گوشی موبایل 21 آوریل معرفی خواهد شد و مشخصات آن در حال حاضر در بنچمارک AnTuTu مشاهده شد. بر اساس لیست منتشر شده در این بنچمارک، گوشی موبایل ZUK Z2 Pro دارای نمایشگر فول اچ‌ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. هرچند که اندازه نمایشگر آن مشخص نشده اما به ‌احتمال ‌زیاد همان اندازه دستگاه قبلی را داشته باشد، یعنی Z2 Pro نیز ممکن است یک صفحه‌ نمایش 5.5 اینچی را با خود حمل کند.

این دستگاه از پردازنده چهار هسته‌ ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قرار گرفته، قدرت می ‌گیرد. یکدوربین13 مگاپیکسلی در پشت آن تعبیه شده و در جلو دوربینی 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. این دستگاه در هر دو مدل 3 و 4 گیگابایت رم عرضه شده که هر دو مدل، به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند شد.

سیستم‌ عامل اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آن پیش نصب شده و احتمالاً سیستم ‌عاملی باشد که در هر دو مدل چینی و جهانی آن دیده خواهد شد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست؛ اما چینی‌ ها می‌توانند انتظار دستگاهی با قیمت 1800 یوان (278 دلار) داشته باشند.

لیست قیمت گوشی موبایل

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام،گوشی موبایل با مدل ZUK Z2 PRO که در سایت آی تی بازر در بخش اخبار توضیحات و تصاویری از آن را قرار دادید به نظر میرسد گوشی موبایل بسیار خوبی باشد،چون این گوشی موبایل اندروید 6.0مارشمالو داره و از طرفی از پیکسل بسیار مناسبی هم برخورداره و همچنین صفحه نمایش 5.5 اینچی و پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی داره مرسی از سایت آی تی بازار که این موبایل رو کامل معرفی کرد.

  • ساخت گوشی در چین امروزه کار سختی نیست و به راحتی می توان این کار را کرد برای همین هر روز با یک شرکت جدید آشنا می شویم که یکگوشی را می سازد و عجیب نخواهد بود که اسامی متفاوتی را می شنویم واین بار شرکت zuk دومین کوشی هوشمند خود را وارد بازار کرده است با نام گوشی ZUK Z2 Proب که نمایشگر فول اچ‌ دی ، صفحه‌ نمایش 5.5 اینچ ، پردازنده چهار هسته‌ ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 530 قرار گرفته دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی قرار دارد ،این دستگاه در هر دو مدل 3 و 4 گیگابایت رم عرضه شده که هر دو مدل، به 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند و این نشان می دهد که قیمت 278 دلار نه تنها گران نیست که بلکه بسیار هم عالی است و می تواند در بازار چین فروش نسبتا خوبی داشته باشد
    ممنون از ای تی بازار

  • سلام
    مشخصات فنی گوشی موبایل ZUK Z2 Pro که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و طرفداران زیادی هم به همراه داشت.این گوشی امکانات بسیار زیاد و جالبی دارد . نمایشگر این گوشی بسیار با کیفیت است. این گوشی دارای دوربین قوی است.

  • با سلام
    مشخصات فنی گوشی موبایل ZUK Z2 Pro که این گوشی دارای طراحی شبیه آیفون 6 میباشد و سیستم عامل این گوشی اندروید 6.0 مارشملو میباشد. این گوشی دارای کیفیت نمایشگر خوبی است و دارای نرافزاری به روز است

  • اوه اه بازم چینی دست به کار شدن عجب گوشی ای هست شبیه سامسونگ تازه کارم که هست شرکتش دیگه هیچی فردا وارد بازار میشه مفت می فروشه گند میزنه به فروشه گوشی های دیگه، اگه قیمتش اومده ای تی بازار بذار ببینیم چند قیمتش

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل