راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

معرفی اسپیکر بلوتوث ضد آب ECOXBT

معرفی اسپیکر بلوتوث ضد آب ECOXBT در حالی انجام شد که این اسپیکر ضد آب برای علاقه مندان به شنا و تفریحات آبی گزینه مناسبی بوده و آنها می توانند از صدای فوق العاده این اسپیکر در محیط های آبی نیز استفاده کنند. این اسپیکر ضد آب است و در برابر فشار های فیزیکی مانند سقوط، ضربه یا ارتعاش مقاومت فوق‌ العاده ‌ای دارد. ارتباط ابزار های همراه با ECOXBT توسط بلوتوث برقرار می‌ شود و باتری ECOXBT تا 12 ساعت دوام دارد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر بلوتوث ضد آب ECOXBT

بدنه ECOXBT با برخورداری از استاندارد IPX7 کاملا ضد آب است و می ‌توان از آن در هوای کاملا نامساعد استفاده کرد ضمن اینکه برای طرفداران شنا و تفریحات آبی نیز گزینه‌ای منحصر به فرد است زیرا بدنه آن برای ایستایی در سطح آب طراحی شده است و می ‌تواند تا ساعت ‌ها روی آب شناور باقی بماند. کافی است موبایل یا پخش‌ کننده بلوتوث خود را با ECOXBT همگام کنید و از صدای شگفت‌انگیز آن زیر دوش حمام لذت ببرید زیرا علاوه بر بدنه، درایورهای بزرگ 2 اینچیاسپیکراین مدل نیز ضدآب هستند. ضمن اینکه ECOXBT توانایی پاسخ به تماس‌ها از طریق بلوتوث را هم دارد و می ‌توانید زمانی که در آب غوطه‌ ور هستید با دوستان خود مکالمه کنید.

جنس لاستیک دستگیره و بدنه از نفوذ آب درون دستگاه جلوگیری می‌ کند و بطور قابل توجهی در برابر ضربه و فشار مقاوم است. ECOXBT برای کار در شرایط بسیار سخت طراحی شده است به همین دلیل می‌توانید آن را همراه خود به کمپ‌ های تفریحی و ورزشی ببرید و از موسیقی در دمای بالای 55 درجه بیابان تا منفی 10 درجه در کوهستان لذت ببرید. بدنه ECOXBT سرسخت و مقاوم است و کمتر از 700 گرم وزن دارد. استفاده از یک فریم فلزی فوق‌العاده محکم در ساختار این مدل، باعث شده تا استحکام چارچوب آن حتی هنگام سقوط از ارتفاع زیاد حفظ شود.

اسپیکر بلوتوث ضد آب ECOXBT

اسپیکر بلوتوث ECOXBT با قابلیت 12 ساعت کار مداوم

یکی از ویژگی‌ های ECOXBT استفاده از طیف کامل اسپیکر های 6 وات استریو است. این اسپیکر ها شامل دو درایور هرکدام با حجم صدای حقیقی 3 وات RMS هستند و می‌ توانند صدایی شفاف و خالص را منتشر کنند. از دیگر ویژگی‌ های این اسپیکر ها می‌توان به نرخ سیگنال به نویز 86 dB و مقاومت 4 اهم اشاره کرد ضمن اینکه دامنه فرکانسی آنها از 135 هرتز تا 17 کیلو هرتز گسترده است. ارتباط این مدل نیز از طریق بلوتوث و با استفاده از استاندارد A2DP انجام می‌شود.

اسپیکر بلوتوث ضد آب ECOXBT

باتری لیتیومی ECOXBT از نوع 1800mAh با ولتاژ 3.7 است و می ‌تواند بیش از 10 ساعت عملکرد کامل را فراهم کند ضمن اینکه برای شارژ آن به 2 ساعت زمان نیاز دارید. در بخش فوقانی این مدل می‌توانید دکمه‌ های پاورو بلوتوث را مشاهده کنید که در کنار چراغ‌ های نمایش ‌دهنده وضعیت دستگاه قرار گرفته ‌اند. یک کلید مخصوص برای پاسخ به تماس ‌ها نیز در سوی دیگر قرار داده شده و امکان کنترل صدا و موزیک‌ ها نیز از طریق دو کلید فراهم شده است.

لیست قیمت اسپیکر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام. خیلی جالبه که این اسپیکر جدید اختراع شده که قابلیت چندین ساعت پخش موسیقی رو داره و علاوه بر این میتونه برای شناگر ها خیلی مناسب باشه . ویزگی ضداب بودن این اسپیکر یه طرح و ایده ی جدیده که میتونه برای علاقه مندان به ورزش مفید باشه .

  2. با سلام
    معرفی اسپیکر بلوتوث ضد آب ECOXBT در حالی انجام شد که این اسپیکر ضد آب برای علاقه مندان به شنا و تفریحات آبی گزینه مناسبی بوده و آنها می توانند از صدای فوق العاده این اسپیکر در محیط های آبی نیز استفاده کنند. این اسپیکر ضد آب است و در برابر فشار های فیزیکی مانند سقوط، ضربه یا ارتعاش مقاومت فوق‌ العاده ‌ای دارد. ارتباط ابزار های همراه با ECOXBT توسط بلوتوث برقرار می‌ شود و باتری ECOXBT تا 12 ساعت دوام دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا