راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

معرفی تبلت ارزان قیمت Archos Diamond Tab در نمایشگاه IFA 2015

معرفیتبلت ارزان قیمت Archos Diamond Tabدر نمایشگاه IFA 2015 برنامه ویژه ای است که شرکت فرانسوی آرکاس در نظر گرفته است. به نظر می رسد که شرکت فرانسوی آرکاس ( Archos ) برنامه ویژه ای برای نمایشگاه IFA 2015 در نظر گرفته و با دستی پر در این رویداد بزرگ حاظر خواهد شد.پس از معرفی دو گوشی اندرویدی و یک گوشی مبتنی بر ویندوز ۱۰ در روز های گذشته و همچنین نوت بوک چند حالته ویندوز ۱۰ این کمپانی ، حالا این کمپانی از تبلتی جدید با مشخصات قدرتمند و امکانات کاربرپسند با نام Archos Diamond Tab رونمایی کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تبلت آرکاس Diamond Tab

نمایشگاه IFA 2015 از چهارم تا نهم سپتامبر ( ۱۳ تا ۱۸ شهریور ) در شهر برلین کشور آلمان برگزار خواهد شد.آرکاس اینتبلتجدید را به یک صفحه نمایش ۷.۹ اینچی IPS با رزولوشن ۱۵۳۶*۲۰۴۸ پیکسل ، پردازنده ۶۴ بیتی هشت هسته ای Mediatek MT8752 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، حافظه رم ۳ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقای حافظه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است.

 

تبلت آرکاس Diamond Tab

Archos Diamond Tab همچنین ازدوربین۵ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیسکلی در جلوی دستگاه برخوردار می باشد و گفته می شود از شبکه ۴G LTE پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا، بلوتوث، GPS و اندروید ۵.۱ آب‌نبات‌چوبی را دارا می باشد.

تبلت آرکاس Diamond Tab

البته با وجود تمام این موارد نباید فراموش کرد که این یک تبلت ارزان قیمت است و نمی توان انتظار آخرین تکنولوژی روز را از آن داشت؛ Archos Diamond Tab انتظار می رود قیمتی ۱۷۰ پوندی داشته و طی رویداد IFA 2015 برلین به نمایش در خواهد آمد.

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید به سایت آی تی بازار ،تبلت ها دنیای گوناگونی دارند،برای خرید آنها باید علاوه بر کیفیت و کارایی و گارانتی و… به قیمت آن نیز توجه داشت، تبلت ارزان قیمت Archos Diamond Tab در نمایشگاه IFA 2015 در بخش اخبار قرار دادید خیلی خوب است این تبلت حافظه رم ۳ گیگابایت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت ارتقای حافظه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد ،بابات توضیحات خوبتون ممنون.

  2. سلاو خسته نباشید
    این تبلتArchos Diamond Tab برای موارد حرفه ای هم استفادهمیشه یعنی میشه روش نرم افزار کرول و نصب کردو باتری قوی داره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا