نقد و بررسینقد و بررسی موبایل و تبلت

معرفی تبلت جدید ایسوس ZenPad Z300CL

معرفی تبلت جدید ایسوس ZenPad Z300CL از سوی کمپانی ایسوس انجام شد و صفحه نمایش ای تبلت IPS است و قابلیت شناسایی 10 انگشت به صورت همزمان را دارد. چندی پیش بود که ایسوس سری جدید تبلت های خود را با نام ZenPad معرفی نمود. از ویژگی های بارز این سری می توان به طراحی زیبا و بهره مندی از فناوری های خاص ایسوس اشاره نمود. اما جدیدترین عضو این خانواده Z300CL است. این تبلت 10 اینچ همانند سایر مدل های این خانواده از یک طراحی خاص و زیبا بهره می برد. ایسوس در ساخت بدنه این دستگاه از یک جنس خاص استفاده نموده است تا هنگامی که کاربر از آن استفاده می نماید، یک حس خوش آیند به او دست دهد و به نوعی تفاوت اصلی این تبلت 10 اینچ با رقیبان خود محسوب می شود. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

تبلت ایسوس زن پد Z300CL

صفحه نمایش لمسی این دستگاه از نوع IPS و با قابلیت شناسایی 10 انگشت به صورت همزمان است. ایسوس در زمینه صفحه نمایش این تبلت از فناوری منحصر به فردی به نام VisualMaster استفاده نموده است. در واقع در دل VisualMaster دو فناوری دیگر با نام های ASUS Tru2Life  و ASUS TruVivid قرار گرفته است. وظیفه فناوری Tru2Life پردازش تک تک پیکسل ها قبل از نمایش و بهبود کیفیت آنها می باشد. به طوری که هر پیکسل قبل از نمایش بررسی شده و مواردی مانند وضوح و شفافیت بهبود می یابد. این کار به صورت هوشمند انجام می شود نتیجه آن خلق تصاویر بسیار با کیفیت و واقعی است.

تبلت ایسوس زن پد Z300CL

شفافیت ،درخشانی و همچنین میزان تاخیر تاچ صفحه نمایش را بهبود می بخشد. این موضوع به واسطه ساخت صفحه نمایش با تکنولوژی جدید می باشد که در آن به جای 6 لایه متداول صفحه نمایش فقط از 2 لایه استفاده شده است. از دیگر تکنولوژی های استفاده شده در صفحه نمایش اینتبلت ایسوس می توان به ASUS Bluelight Filter اشاره نمود. در واقع وظیفه اصلی این فناوری کاهش اشعه آبی رنگ است که برای چشم مضر می باشد. Z300CL از ویژگی Intelligent contrast بهره می برد.

تبلت ایسوس زن پد Z300CL

این فناوری می تواند تا 200% سطح کنتراست بیشتری را به نمایش بگذارد و در نهایت تصاویر بسیار واضح تر به نمایش در خواهد آمد. سری ZenPad اولین تبلت در دنیا می باشد که به فناوری DTS-HD مجهز می باشد. این موضوع به همراه فناوری ASUS SonicMaster  کیفیت صدای بسیار عالی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

تبلت ایسوس زن پد Z300CL

ASUS TruVividسری ZenPad به عنوان اولین تبلت قابل تغییر در دنیا معروف می باشد. ASUS ZenPad 10 نیز از این قاعده مستثنی نیست ،برای اینتبلتتجهیزات مختلفی طراحی و عرضه شده است که از معروف ترین آنها ASUS Audio Dock است. در واقع این محصول یک صفحه کلید و داک صوتی بلوتوث استریو می باشد که مخصوص این مدل طراحی شده و علاوه بر آن مجهز به باتری اضافه نیز است.

تبلت ایسوس زن پد Z300CL

این داک توانایی تامین شارژ اضافه برای این تبلت تا 12 ساعت در حالت پخش موسیقی متناوب را دارد. همچنین 8 دستگاه به صورت همزمان می تواند به ASUS Audio Dock متصل شوند و تا 10 متر به صورت بی سیم قابلیت استفاده دارد.

لیست قیمت تبلت

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. پس از مدتی از ورود ایسوس به بازار گوش وتبلت نگذشته است که توانسته فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و نرکاربران را به سوی خود جلب کند. این بار با تکنولوژی VisualMaster برای صفحه نمتیش که چند تکنولوژی را در زیر مجموعه خود دارد ت بتواند تصاویری فوق العاده عالی و کم خطر را ارائه دهد. تبلیت ها و گوشی ها و همچنین بعضی از مدل های لپ تاب این شرکت با Zen شروع می شود و تونسته جای خوبی را در بین اسامی قرار دهد و تبلت ایسوس ZenPad Z300CL نیز یک تبلت عالی است که از تکنولوژی های بهبود کیفیت تصویر ، کم کردن نور آبی و بهبود کنتراست بهره می برد. با تشکر از ای تی بازار که اطلاعات به روزی را در اختیار قرار می دهد.

  2. سلام
    معرفی تبلت جدید ایسوس ZenPad Z300CL که این تبلت امکانات خوبی دارد و برای کسانی که یک تبلت خوب کاربردی میخواهند مناسبه.این تبلت قابلیت شناسایی 10 انگشت به صورت همزمان را دارد.

  3. سلام خسته نباشید
    تبلت جدید ایسوس ZenPad Z300CL با داشتن صفحه نمایش لمسی این دستگاه از نوع IPS و با قابلیت شناسایی 10 انگشت به صورت همزمان است و ایسوس در زمینه صفحه نمایش این تبلت از فناوری منحصر به فردی به نام VisualMaster استفاده نموده است ئو همچنین طراحی زیبایی داره که میتونه این تبل ت بت ورود در ای تی بازار پرفروش باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا