راهنمای خرید

معرفی تبلت جدید لنوو تب پی 11، رقیب آیپد ایر

به تازگی تبلت جدید لنوو با عنوان Lenovo Tab P11 معرفی شد. بر اساس مشخصاتی که از این تبلت بیان می شود آن را رقیبی برای آیپد ایر می دانند. اما باید دید این تبلت از چه نظر این عنوان را به خود اختصاص داده است. قیمت پایه این تبلت 500 دلار بوده و از ماه نوامبر عرضه خواهد شد. در کنار این مدل، لنوو تبلت دیگری را نیز معرفی کرده که آن را تبلت مخصوص کودکان عنوان کرده است. لنوو تب M10 HD Gen 2 از ماه سپتامبر برای پیش فروش در سایت لنوو، در اختیار کاربران قرار می گیرد و قیمت پایه آن 130 دلار در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی تبلت لنوو تب پی 11 پرو

لیست قیمت تبلت لنوو

مشخصات فنی تبلت لنوو تب پی 11

به عنوان اصلی ترین مشخصه فنی این تبلت می توان به تراشه اسنپ دراگون 730G اشاره کرد. رم این تبلت در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی آن فقط در یک مدل 128 گیگابایتی عرضه می شود. باتری تبلت Lenovo Tab P11 8600 میلی آمپر بوده و با هر بار شارژ کامل می توان 15 ساعت ویدئو با آن تماشا کرد که ظرفیت نسبتا بالایی محسوب می شود. یکی از خصوصیاتی که بخاطر آن این تبلت را رقیبی برای تبلت اپل عنوان می کنند قابلیت تشخیص چهره برای بازگشایی قفل صفحه است. هر چند دکمه پاور و حسگر اثر انگشت هم در این تبلت لنوو برای بازگشایی قفل تعبیه شده است. پنل دوربین پشتی این تبلت شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی است، دوربین سلفی هم شامل دو دوربین 8 مگاپیگسل می باشد. این تبلت همچنین شامل قلم هوشمند و کیبورد نیز می شود.

تبلت ام 10 اچ دی جن 2 برای کودکان

تبلت لنوو M10 HD Gen 2 مخصوص کودکان

در کنار معرفی تبلت تب پرو پی 11، لنوو از یک مدل دیگر تبلت با عنوان M10 HD Gen 2 نیز رونمایی کرده که مخصوص کودکان است. برای این منظور گوگل نیز محیط نرم افزاری را ایجاد کرده که کودکان برای دسترسی به محتوای مورد نظر، دسترسی راحت تری داشته باشند. برای این منظور 400 عنوان کتاب الکترونیک رایگان برای کوکان اختصاص پیدا کرده و نسخه یوتیوب مخصوص خردسالان با نام YouTube Kids در اختیار آنها قرار گرفته است. سخت افزار این تبلت در مقایسه با مدل های دیگر قدرتمند نیست اما برای پردازش اطلاعاتی که مربوط به بازی و فعالیت های کودکانه با تبلت می باشد مناسب است. تبلت مخصوص کودکان لنوو یک نمایشگر 10.1 اینچی ال سی دی دارد که رزولوشن 1280 در 800 را پشتیبانی می کند تا نور آزاردهنده ای را برای کودک ایجاد نکند. تراشه به کار رفته در تبلت ام 10 اچ دی جن 2 لنوو، از نوع مدیاتک P22T است. مثل مدل قبلی، این تبلت هم از دو مدل حافظه رم 2 و 4 گیگابایتی پشتیبانی می کند اما در دو مدل حافظه 32 و 64 گیگابایتی ارائه می شود و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تبلت Lenovo Tab P11 بنظر تبلت قوی ای میاد، باتری 8600 و تراشه اسنپ دراگون 730G و حافظه 1289 مگابایتی چیزایی هست که این تبلت رو برتر میکنه، و قطعا رقیبی برای آیپد میشه، برای طراحی هم سرعت خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا