گجت

معرفی دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 در سه مدل متفاوت

معرفی دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3در سه مدل متفاوت Active، Classic و Elite توسط کمپانی Huawei در لندن انجام شد همچنین این مچ بند سلامتی به گوشی موبایل شما متصل می شود و شما قادر خواهید بود که نوتیفیکیشن ‌ها و علایم سلامتی مهم را روی مچ خود ببینید.کمپانی هواوی  در لندن از دو گوشی جدید خود یعنی P9 و P9 Plus رونمایی کرد. این کمپانی در کنار این دو مدل از گجت پوشیدنی جدید خود با نام  TalkBand B3  نیز پرده برداشت. این گجت نسبت به نسخه قبلی، که آنهم گجتی عالی بود، جهش بزرگی داشته است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3

دستبند هوشمند هواویدر سه نسخه Active، Classic و Elite عرضه می ‌شود. مدل Active که در رنگ‌ های سفید و سیاه عرضه می‌شود، برای کسانی است که زیاد به باشگاه می‌ روند یا زیاد می‌ دوند و مدل Classic در رنگ ‌های بژ و قهوه ای همراه با حاشیه‌ های طلایی دور نمایشگر عرضه می ‌شود. بند این دو مدل از چرم اصیل ساخته شده است. سرانجام مدل Elite با فولاد ضد زنگ و رنگ خاکستری تیتانیومی به بازار می‌ آید و صد البته که گرانترین عضو این مجموعه نیز هست.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3

این مدل دارای نمایشگر PMOLED با دقت 80*128 است. باتری 91 میلی ‌آمپری به TalkBand B3 قدرت می‌ دهد، که بنابر گفته‌ های هواوی تا 3 الی 4 روز کاری دوام دارد. دوام باتری در حالت استندبای، 6 روز و درحالت مکالمه 5.5 روزکاری است. استاندارد ضد گردوغبار و ضد آب آن  IP57 است. پس شما می‌ توانید هنگام شستن دست و ظرف آن را بدست داشته باشید، اما پریدن در استخر توصیه نمی‌ شود.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3

بلوتوث این دستگاه، نسخه 4.2 است که آخرین نسخه نیز  هست. دستبند هوشمندTalkBand B3بهگوشی موبایل  شما متصل می ‌شود و شما قادر خواهید بود که نوتیفیکیشن ‌ها و علایم سلامتی مهم را روی مچ خود ببینید. مانند مدل قبلی، این مدل نیز می‌ تواند قدم‌ های شما را بشمارد، کالر‌ی‌های سوزانده را نشان دهد و … . هواوی در اطلاعیه رسمی خود گفته است که برای حفظ «ظاهر بدون‌خش» از نمایشگر خمیده استفاده کرده است که دارای یک لایه ضداثر انگشت است که TalkBand B3 را از لکه و خراش مصون می‌ دارد.

دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3

هنوز حرفی از زمان عرضه TalkBand B3 گفته نشده است، اما قیمت‌ ها مشخص است. قیمت برای مدل‌های Classic، Active و Elite، به ترتیب 190، 225 و 282 دلار است.

لیست قیمت دستبند هوشمند

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام، دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 تو سه مدل مختلف عرضه شده البته برندهای زیادی در حوزه موبایل و فناوری دست بند هوشمند طراحی و عرضه کرده اند ،اما این مدل خیلی زیباتر و کارآمد تر است،به وسیله این دستبند میتونیم نوتیفیکیشن ‌ها و علایم سلامتی مهم را روی مچ خود ببینیم، این مدل دارای نمایشگر PMOLED با دقت 80*128 است. باتری 91 میلی ‌آمپری به TalkBand B3 قدرت می‌ دهد از سایت آی تی بازار هم کمال تشکر رادارم.

  2. با سلام
    معرفی دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 در سه مدل متفاوت که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و توجه کاربران زیادی رو به سمت خود جلب کرده است.این

  3. ساعت های هوشمن به تازگی خیلی قابلیت های زیادی پیدا کردن از جمله اینکه این ساعت ها میتونن سلامتی انسان رو کنترل کنن و حتی بعضی از اونها قابلیت تشخیص افراد رو با استفاده از نوع خونشون دارن . بنظر من هواوی در ساخت ساعت هوشمند هنوز ارز رقبای خودش مثل سامسونگ و … عقبه و باید تلاش بیشتری بکنه

  4. با سلام خدمت شما
    معرفی دستبند هوشمند هواوی TalkBand B3 در سه مدل متفاوت که این دستبند دارای امکانات و طراحی خوبی است که این ساعت رو منحصر به فرد میکنه و این گوشی توسط شرکت هو آ وی در لندن عرضه شده

  5. سلام خسته نباشید
    ظاهر قشنگی داره .ایا با این ساعت هوشمند میشه مکالمه هم داشت به صورت تصویری؟و مدل های دیگه ای هم داره؟ وقابلیت شارژ داره یا تغییر باتری؟
    ولی قیمتش خیلی گرونه کاش میشد قیمت پایین تری و ای تی بازار در ماهای اینده عرضه کنه که شاید بتونم بخرمش ممنونم

  6. با سلام به آی تی بازار
    این گجت های خوبیه فقط امیدوارم مشکلات اساسی مثل گوشی های هووایی نداشته باشه من که از همین الان روز شماری می کنم تا بیاد تو ایران و اگه قیمت مناسبی داشته باشه بخرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا