معرفی دوربین عکاسی حرفه ای فیزوان XF 100MP برای کسانی که علاقه مند به گرفتن عکس هایی با رزولوشن بالاتر از 60 مگاپیکسل هستند و نمی خواهند از نرم افزار های افزایش رزولوشن استفاده کنند خبری خوب به شمار می آید. برای آنکه عکس هایی با قطع متوسط و بزرگ تر از 60 مگاپیکسل بگیرید لازم است ترفندهای خاصی را بدانید، برای مثال باید در یک لحظه عکس های مختلفی از سوژه مورد نظرتان بگیرید.اما به لطف دوربین تازه شرکت Phase One به نام XF 100MP نیازی به استفاده از این ترفند ها نخواهید داشت. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

همان طور که از نام این محصول می توانید حدس بزنید، از یک حسگر CMOS صد مگاپیکسلی بهره می برد (که مشترکا باسونیساخته شده) و در نتیجه قادر است در هر عکس، حجم بالایی از جزئیات را ثبت کند. علاوه بر این، اگر از علاقمندان به فیلم باشید، خروجی کار آن قطعا مورد توجه تان قرار خواهد گرفت چراکه حسگر این دوربین، نخستین نمونه در کلاس خود است که می تواند رنگ های 16 بیتی ایجاد کند و شرکت سازنده اش هم وعده داده که نتیجه کار آن در قیاس بادوربینهای 14 بیتی ظاهری طبیعی تر خواهد داشت.

برای استفاده از XF 100MP نیازی به عکس برداری در نور کامل نیست و دستگاه می تواند شات هایی کاملا «تمیز» با ایزوی 50 تا 12800 برایتان بگیرد. عرضه این دوربین از حالا آغاز شده، هرچند آن دسته از عکاسان حرفه ای که به استفاده از محصولات Hasselblads یا Leafs عادت دارند احتمالا به خریدش ترغیب نخواهند شد.

قیمت تعیین شده برای این محصول برابر با 48990 دلار است و به همین جهت می توان گفت برای عکاسان واقعا حرفه ای ساخته شده که دوست دارند در آثارشان همه جزئیات را به تصویر بکشند.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام و خسته نباشید من خیلی از اخبارتون خوشم میاد و برام جالبه و همیشه پیگیر خبر هاتون هستم .من ازاین خبرتون خیلی غفلگیر شدم این دوربین کیفیت خیلی بی نظری داره اما با اینکه این دوربین خیلی حرفه ای هست اما به نظر من قیمت این دوربین واقعا بالاست و حتی برای عکاسان حرفه ای دوربین گران قیمتی به حساب میاد.

  • سلام خسته نباشید.این دوربین واقعا طراحی خیلی خوبی داره و فکر کنم قیمت بالایی هم داشته باشه ولی کسی که توانایی خریدنش رو داشته باشه حتما باید امتحانش کنه به این دلیل که این دوربین واقعا کیفیت خیلی خوبی داره ولی به نسبت همین کیفیت خوبش قیمت بالایی هم داره و هر کسی نمیتونه از این دوربین ها تهیه کنه بیشتر این دوربین ها به کار کسایی میاد که توی این زمینه فعالیت می کنند.

  • سلام خدمت شما
    معرفی دوربین عکاسی حرفه ای فیزوان XF 100MP که این دوربین با قیمت 48990 که این قیمت بسیار گران است و این دوربین برای عکاسان حرفه ای ساخته شده که دوست دارند در آثارشان را بهتر به تصویر بکشند. این دوربین در عکاسی کیفیت خوبی دارد.

  • باسلام.دوربین عکاسی که جدیدا بسیار در بین مردم محبئب شده است چون با انها می توان عکس های زیبایی را با رزولیشن بالا عکس برداری کنیم.به تازگی شرکت Phase One ان را به نام XF 100MP ارائه داده است دوربین بسیار قوی است و می تواند که تا رزولیشن 60 را نیز با ان عکاسی کرد.قیمت این دوربین عکاسی 48990 دلارمی باشد. با تشکر

  • قیمت دوربین عکاسی حرفه ای فیوزان چنده؟ فیوزان کجائیه آیا شما فروش دوربین عکاسی دیجیتال حرفه ای دارید؟

    • خانم عسل رامسرمدی، شما در آی تی بازار می توانید با در اختیار داشتن قیمت لحظه ای کالاهای بازار آی تی و ارتباط با واردکنندگان اصلی و نمایندگی های فروش، ملزومات دیجیتال خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمائید، آی تی بازار فروشنده نیست ولی منابع اصلی را خدمتتان معرفی میکند.
      لیست قیمت دوربین عکاسی

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل