موبایل

معرفی دو گوشی شیائومی ردمی 9 پاور و ردمی کی 40

در روزهای اخیر گوشی شیائومی جدید، ردمی 9 پاور رسما معرفی شد و تصاویری از گوشی شیائومی دیگری با نام ردمی کی 40 نیز منتشر شد. برند Redmi که در واقع زیر مجموعه شیائومی است در چند وقت اخیر گوشی های میان رده ولی با کیفیت بالایی را ساخته و به بازار عرضه کرده است. گوشی Redmi 9 Power در حقیقت همان گوشی ردمی نوت 9 است که یک دوربین به آن اضافه شده است. گوشی جدید Redmi K40 هم که قرار است به زودی معرفی شود ظاهرا از پرچمداران شیائومی خواهد بود.

رونمایی دو گوشی هوشمند جدید شیائومی

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

مشخصات گوشی شیائومی Redmi 9 Power

گوشی جدید ردمی 9 پاور مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 و با MIUI 12 عرضه خواهد شد. این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهد آمد. با این وجود فضای قرار گیری کارت میکرو اس دی برای ایجاد حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای آن تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی شیائومی از نوع  LCD و 6.53 اینچ با وضوح HD+ است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن درون ناچ و در وسط صفحه نمایش جای می گیرد.

سطح پشتی این گوشی موبایل دارای سطح بافت دار است که رد انگشت بر روی آن نمی ماند. همچنین از پنل چهارگانه دوربین این گوشی هم پشتیبانی می کند. این پنل چهارگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشد. در حقیقت تفاوت گوشی ردمی نوت 4G با این مدل در همین سنسور ماکرو به کار رفته در ردمی 9 پاور است.

باتری گوشی جدید ردمی یک باتری پرقدرت 6000 میلی آمپر ساعت است که با شارژر تایپ سی و با سرعت 18 وات شارژ می شود. این گوشی میان رده و با کیفیت شیائومی با قیمت 150 دلاری و در رنگ های آبی، سبز، مشکی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی 9 پاور

گوشی ردمی K40 پرچمدار جدید شیائومی

تصاویر مربوط به پرچمداران جدید سری ردمی کی 40 به تازگی منتشر شده است. قیمت مناسب این گوشی موبایل می تواند بازار رقابتی را برای پرچمداران برندهای دیگر ایجاد کند. چرا که سری ردمی K20 و K30 به خوبی خود را در بازار اثبات کرده اند. از روی تصاویر منتشر شده از Redmi K40 می توان فهمید که نمایشگر این سری از سری های دیگر کمی بزرگتر است.

مشخصات گوشی شیائومی ردمی کی 40

ماژول چهارگانه دوربین اصلی این گوشی ظاهری متفاوت دارد و دوربین سلفی آن نیز در ناچ قرار گرفته در وسط نمایشگر قرار گرفته است. هرچند هنوز هیچ اطلاعات فنی از ویژگی های این دوربین در دست نیست ولی تجربه قبلی از کار با پرچمداران سری های قبلی ردمی اطمینان کاربران را باز هم به خود جلب می کند. احتمال می رود که این گوشی جدید شیائومی در نیمه اول سال 2021 رونمایی شود که مطابق با زمان بندی برنامه های رونمایی شیائومی از پرچمداران خود است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. برند ردمی یکی از بهترین گوشی های موبایل در میان رده است، از بین مدل های به بازار امده Redmi 9 Power هم کیفیت مطلوب و دوربین خوبی برخوردار است و البته گوشی پرچمدار K40 هم کیفیت عالی ای در اجرای برنامه ها و سخت افزاری دارد با توجه به تحقیقاتی که کردم میتونه همرده بهترین های سامسونگ قرار بگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا