راهنمای خرید

معرفی رسمی گوشی موبایل ارزان سامسونگ Galaxy J2

معرفی رسمیگوشی موبایل ارزان سامسونگ Galaxy J2در هند انجام شد و این اسمارت فون میان رده با قاب پشت چرم مصنوعی ساخته شده است. اخرین محصول رده میانی سامسونگ به نام Galaxy J2 در هند معرفی شده است. این دستگاه ۱۳۰ دلار قیمت دارد، قاب پشت دستگاه از جنس چرم مصنوعی بوده و در رنگ های مشکی، سفید و طلایی از ۲۱ سپتامبر در این کشور عرضه می گردد.

سامسونگ قاب پشت این گوشی را از جنس چرم مصنوعی طراحی کرده و آن را در رنگ های مشکی، سفید و طلایی از تاریخ ۲۱ سپتامبر با قیمت ۱۳۰ در هند عرضه خواهد کرد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

Galaxy J2 درون نمایشگر ۴.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۹۶۰x540 پیکسل بسته بندی شده است.قلب تپنده آن راپردازندهچهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی Exynos 3475 تشکیل داده است.در بخش حافظه شامل یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت microSD می باشد. دوربین ۵ مگاپیکسلی در بدنه پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در پانل جلو تعبیه شده است. باتری این گوشی نیز دارای ظرفیت دو هزار میلی امپر ساعت است.

گوشی موبایلسامسونگ دوسیمکارته بوده، Android 5.1.1 Lollipop را اجرا نموده و از شبکه ۴G LTE پشتیبانی می کند. ابعاد این دستگاه، ۱۳۶.۵x69x8.4mm است.

Galaxy J2 سامسونگ دارای قابلیت جدیدی به نام Ultra Data Saving Mode است که تا ۵۰ درصد داده در برنامه‌های ویدئو، ۴۰ درصد داده در برنامه‌ های اجتماعی و تا ۳۰ درصد داده در وبگردی صرفه‌جویی می‌ شود. این مشخصه بسیار کاربردی بوده و برای مشتریان در کشور هند توسعه ‌داده شده است.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    معرفی رسمی گوشی موبایل ارزان سامسونگ Galaxy J2 که این گوشی قیمت ارزانی دارد وکارایی زیاد که یک گوشی خوب است. این گوشی دارای دوربین خوب و نمایشگر عالی میباشد و طراحی این گوشی حرف ندارد

  • امروزه گوشی های میان رده ای یکی از مسائل رقابت در شرکت های تولید کننده گوشی هوشمند گاها مهم تر از زچمداران است و مدل های j بخصوص j2 یکی از این گوشی های میان رده ای است ولی یک از عیب های آن کیفیت ۹۶۰x540 پیکسل کیفیت رده پایین می باشد نه رده متوسط که شاید باعث می شود کمتر جلب توجه بشود.

  • با سلام خسته نباشید من یک گوشی معمولی با قیمت مناسب میخواستم اگر قیمت این گوشی Galaxy J2 مناسبه زودتر تو لیست خرید قرار تا بتونم از سایت ای تی بازار بخرمش ممنون

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل