قطعات کامپیوتر

معرفی مادربرد بایوستار Hi-Fi B150S5 مخصوص بازی و مالتی مدیا

معرفی مادربرد بایوستار Hi-Fi B150S5 مخصوص بازی و مالتی مدیا در حالی انجام شد که این کمپانی چندی قبل از یک مادربرد در یک کلاس متفاوت نیز رونمایی نمود و هنوز قیمت این مادربرد جدید مشخص نشده است. ظاهرا بایوستار (BIOSTAR) این روزها بی شباهت به سیاست های بزرگان عمل نمی کند. معرفی مادربرد هایی در دو کلاس متفاوت برای 3 ماهه اول سال 2016، ایده ای زیرکانه بود که از طرف برند های بزرگ نیز با احتیاط دنبال می شود. دلیل این سخن، دو نمایشگاه مهم جهانی است. به عنوان مثال بسیاری از کمپانی ها، پرچمداران خود را برای کامپیوتکس 2016 گرم می کنند. اما برند هایی مانند MSI با سری جدید کربن و بایوستار، این معادلات را برهم زده و به شیوه ای دیگر عمل نمودند.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد بایوستار Hi-Fi B150S5

این کمپانی هم اکنون جدید ترینمادربردخود تحت عنوان  BIOSTAR Hi-Fi B150S5 را معرفی کرد. این مادربرد برای کاربرد های مختلف خصوصا مالتی مدیا و بازی طراحی گشته است. این محصول از چیپست B150 در قلب خود بهره می برد و به همین علت می تواند پاسخگوی پردازنده های نسل ششم اینتل بر روی سوکت های 1151 باشد. همانگونه که از نام HI-FI در ابتدای مدل نیز پیدا است، این مادربرد برنامه های ویژه ای برای پخش صدا و فایل های مولتی مدیا دارد. به عبارت بهتر می توان این محصول را برای مهندسان طراح انیمیشن، میکسرها، فیلم برداران و… پیشنهاد داد. ظاهر بسیار ساده اما در عین حال خلوت و وجود تعداد بسیاری از قطعات SMD، اینطور نشان می دهد که بایوستار تا حد ممکن سعی در عدم استفاده از الگوهای قدیمی داشته است.

مادربرد بایوستار Hi-Fi B150S5

مادربرد بایوستار B150S5 از 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 در دو اسلات پشتیبانی می کند. علاوه بر آن یک ماژول حافظه M. 2 نیز برای این مادربرد نصب گردد. در قسمت سیستم صوتی و تراشه، PCB به شدت عایق شده است تا حداقل نوسان، از نویزها منتقل گردد. بایوستار اعلام کرده است که این مادربرد توانایی رسیدن به صدای HI-FI را داراست. به عبارت ساده تر، خروجی صدا کاملا به صدای ورودی و پردازش شده وفادار است. صدایی واقعی، همه گیر و با حداکثر EQ های حفظ شده است. در بخش نرم افزاری، بایوستار نرم افزاری حرفه ای را برای آن در نظر گرفته است. به عنوان مثال، این مادربرد می تواند به وسیله یک کالیبراسیون خودکار، محیط کاربر را آنالیز کرده و به صورت هوشمند بهترین صدا را برای اسپیکرها در نظر گیرد. این امکان در کمتر محصولی دیده می شود. اما برای افرادی که به دنبال آمپلی فایر به منظور اتصال هدفون هستند هم باید گفت، این مادربرد دارای تقویت کننده صوتی بوده و نیازی به آمپلی فایر نخواهید داشت. آمپلی فایر مورد نظر از هدفون های 100 الی 110 دسی بل پشتیبانی کرده و آنها را به اوج می برد.

اما سیستم های صوتی به همینجا ختم نمی شود. این مادربرد نه تنها قادر است فرکانس های بالا را آنالیز و پردازش کند، بلکه می تواند فایل ها را به فرمت های صوتی بلو-ری و حتی 24 بیت/192 کیلو هرتز ارتقاء دهد. اسلات های PCI-E 3. 0 X16 و پورت های USB 3. 0 نیز برای این مادربرد در نظر گرفته شده اند. در حال حاضر قیمت دقیق این مادربرد اعلام نشده است. امکانات دیگری نظیر SmartSpeedLAN و Charger Booster نیز مادربرد BIOSTAR Hi-Fi B150S5 را همراهی می کنند. اگر علاقمند به سیستم های صوتی هستید، اگر در کیفیت و خروجی صدا سختگیر هستید و یا به کارهای مانند ادیت فیلم و موسیقی می پردازید، این مادربرد گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

لیست قیمت مادربرد

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    معرفی مادربرد بایوستار Hi-Fi B150S5 مخصوص بازی و مالتی مدیا در حالی انجام شد که این کمپانی چندی قبل از یک مادربرد در یک کلاس متفاوت نیز رونمایی نمود و هنوز قیمت این مادربرد جدید مشخص نشده است.این مادر برد برای تمامی سیستم ها مناسب است و به کار همه می آید

  2. با سلام من از این مادربرد بایوستار Hi-Fi B150S خیلی خوشم اومده و واقعا خیلی حرفه ایه و از اونجا که می تواند فایل ها را به فرمت های صوتی بلو-ری و حتی 24 بیت/192 کیلو هرتز ارتقاء بده خیلی شگفت زده شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا