قطعات کامپیوتر

معرفی مادربرد های مسابقه ایی بایوستار سری RACING

معرفی مادربرد های مسابقه ایی بایوستار سری RACING انجام شد و این سری از مادربرد های جدید Biostar  طراحی گیمینگ داشته و شامل سه مدل بوده که در این سه مدل از چیپست های Z170 و B150 استفاده شده است. از ابتدای ورود چیپست های سری 100 کمپانی اینتل، بسیاری از کمپانی های فعال در زمینه تولید مادربرد دست به کار شده و انواع و اقسام مادربردها را برای این چیپست ها طراحی کرده اند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد بایوستار رکینگ

برند هایی مانند ازراک نیز برای ارتقاء سطح کیفی خود و اثبات قدرت نیز مادربرد های متنوعی را بر پایه این چیپست ها طراحی کرده اند. اما کمپانی بایواستار (Biostar) از ابتدای ورود چیپست های 100 و یا به عبارت بهتر سوکت 1151، تنها چند مدل محدود را عرضه کرده است. اینک این برند نیز دست به کار شده و وارد بازی مادربرد های حرفه ایی بر پایه این سوکت و چیپست های 1XX شده است.

بایوستار سهمادربردجدید با نام های Z170GT7 و H170GT3 و B150GT5 را از سری BIOSTAR RACING Series معرفی کرد. شاید با دیدن نام مادربردها فکر کنید که چیپست به کار رفته در آنها مشخص است در حالی که اینطور نیست. مدل Z170GT7 از چیپست Z170 برخوردار است در حالی که دو مدل دیگر با استفاده از چیپست های  Z170و B150 فعالیت می کنند. طراحی گیمینگ مادربردها نشان از تولید آنها به منظور استفاده های بازی و موارد مشابه دارد. بایوستار اعلام کرده است که چوک های حیاتی مانند تامین کنندگان انرژی و خازن های جامد با طول عمر و دقت بالا را در این خانواده مورد استفاده قرار داده است. این خانواده پذیرایپردازندههای 1151 است و همانطور که می دانید بایواستار جزو برندهایی است که آپدیت آنلاک پردازنده های ضریب بسته را اجرا کرده است.

مادربرد بایوستار رکینگ

بایوستار از کنترلر LAN اینتل در مدل i219V استفاده کرده است که ضمن دقت مناسب از زمان تاخیر ناچیزی برخوردار است. مدل Z170GT7 از 9 مدار فاز برخوردار است و دو محصول دیگر دارای 7 مدار جریان فازی هستند. هر سه مادربرد دارای 4 اسلات حافظه رم  DDR4 هستند که مدل Z170GT7 قادر به پشتیبانی از فرکانس 3200 مگاهرتز است و این در حالی است که دو مدل دیگر از فرکانس 2133  مگاهرتز پشتیبانی می کنند. مدل Z170GT7 از پورت دوست داشتنی USB-C پشتیبانی به عمل می آورد و دو مدل دیگر تنها در استانداردهای  USB 3.0/2.0 فعالیت می کنند. بایوستار از یک سیستم نورپردازی با نام LED DJ استفاده کرده است که کاربران قادر به کنترل آن هستند. برای یک تجربه صوتی حرفه ایی، بایوستار از فناوری HI-FI در کنار خروجی 7.1 استفاده کرده است.

مادربرد بایوستار رکینگ

یکی از ارتباط های جذاب سیستم صوتی در کنار LED ها، واکنش LED ها به موسیقی در حال پخش است که نمایی جذاب را ایجاد می کند. بایوستار نیز به مانند گیگابایت، از دو IC بایوس برای اطمینان هر چه بیشتر استفاده کرده است که در صورت بروز مشکل برای یکی از بایوس ها، قطعه دوم به طور خودکار وارد عمل می شود. و در نهایت آخرین ویژگی این مادربرد ها، پشتیبانی از حافظه های کلاس PCI-E M.2  است.

لیست قیمت مادربرد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام

    معرفی مادربرد های مسابقه ایی بایوستار سری RACING که این مادر برد دارای امکانات زیادی است و برای کاربرانی که با سیستم ها =ی قوی کار میکنند مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا