قطعات کامپیوتر

معرفی پاور بانک ZAGG مخصوص گوشی موبایل و ساعت هوشمند اپل

معرفیپاور بانک ZAGG مخصوص گوشی موبایل و ساعت هوشمند اپل، کار را برای علاقه مندان بهگوشی موبایلآیفون و اسمارت واچ اپل آسان کرد و با این پاور بانک در اصل می ‌توان همانند یک استیشن نیز برخورد کرد.‎ مهم نیست که دستگاه های هوشمند امروزی ما چقدر پیشرفته و پر کاربرد هستند، به محض اینکه باتری شان از مرز خطر عبور کند، دیگر تمام این امکانات از کف می روند. با این حال، پاور بانک ها پدید آمده اند که نقش شارژری همراه را برای ما ایفا می کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پاور بانک ZAGG

شرکت توسعه دهنده محصولات جانبی ZAGG اخیرا از محصولی متفاوت برای دارندگان محصولات اپل پرده برداشته که شارژ محصولات شرکت را آسان تر می سازد. با استفاده از Mobile Charging Station، می توان به صورت همزمان، اپل واچ و یک آیفون ،آیپد، آیپاد را شارژ کرد.

پاور بانک ZAGG

این دستگاه که در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد، یک باتری 5 هزار میلی آمپری درون خود دارد و همانند یکپاور بانکعمل می کند. جالب این است که دستگاه مذکور یک کابل لایتنینگ هم دارد و این کابل به راحتی درون بدنه اش جای می گیرد تا در مواقع لزوم برای شارژگوشی موبایلآیفون، آن را بیرون کشید.

پاور بانک ZAGG

با این حال، برای شارژ ساعت خود باید از داک شارژ ارائه شده همراه با آن استفاده کنید. بدین صورت که این داک را روی بدنه باتری قرار می دهید و ساعت نیز روی آن می نشیند تا به راحتی، پروسه شارژ شدن طی شود. برای شارژ این دستگاه هم باید از یک کابل میکرو یو اس بی استفاده کنید.Mobile Charging Stationاز ZAGG اواخر امسال و با قیمت 79.99  دلار در دسترس خواهد بود.

لیست قیمت پاور بانک

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید من همیشه این مشکل رو داشتم که چون زیاد از گوشیم کار میکشیدم خیلی زود شارزش تموم میشد و چون هر پاور بانگکی رو نمیشد که به این گوشی های اپل متصل کرد خیلی ها این مشکل رو داشتند . خیلی خوشحالم که پاور بانک ZAGG تولید شده و کمک زیادی به حل این مشکل میکنه.

  2. سلام
    معرفی پاور بانک ZAGG مخصوص گوشی موبایل و ساعت هوشمند اپل که این پاور بانک طراحی زیبایی دارد و همزمان گوشی و ساعت هوشمند مدل اپل رو شارژ میکند که این پاور بانک قدرت بالایی هم دارد.قیمت این پاور بانک 79.99 دلاراست.

  3. سلام.این پاور بانک ها که به تازگی از برند های مختلفی رو نمایی می شود اطلاعات خوبی دارند وبه ما در زندگی روزمره بسیار کمک می کند این پاور باک جدید که از شرکت zaggرونمایی شده است قدرت بسیار بالایی دارد چون همزمان می تواند تا 5 دستگاه را برای شارژ کند اما نقطه ی ضعف این پاور بانک این است که می تواند فقط تلفن های apple را شارژ کند اما در کشور عزیزمان ایران چون مردم بیشتر با گوشی موبایل اندروید استفاده می کنند بهتر است برای گوشی های اندروید هم سا خته و رونمایی شود .با تشکر فراوان

  4. ظاهر پاوربانک های زاگ خیلی خوشگله برای خرید پاور بانک باید چکار کنیم آیا از سایت آی تی بازار میشه خرید اینترنتی پاوربانک داشت و پول پاوربانک رو دم خونه به پیک پرداخت کرد؟

    1. سرکار خانم سانیا، شما در آی تی بازار می توانید با در اختیار داشتن قیمت لحظه ای کالاهای بازار آی تی و ارتباط با واردکنندگان اصلی و نمایندگی های فروش، ملزومات دیجیتال خود را با مناسب ترین قیمت خریداری نمائید، آی تی بازار فروشنده نیست ولی منابع اصلی را خدمتتان معرفی میکند و شما میتوانید در سایت منابع بصورت اینترنتی خرید فرمائید.
      لیست قیمت پاوربانک
       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا