موبایل

معرفی پرچمدار جذاب و جدید شیائومی می 11

گوشی جدید شیائومی می 11 رسما معرفی شد. بعد از رونمایی کوالکام از تراشه جدید اسنپدراگون 888 شرکت های تولید کننده گوشی موبایل تمام تلاش خود را می کردند تا گوشی موبایل با استفاده از این تراشه را به بازار برسانند. اما شیائومی توانست mi 11 را پیش از پایان سال 2020 و به عنوان اولین گوشی که تراشه اسنپدراگون 888 در آن به کار رفته است رونمایی کنند.

برخلاف مدل های دیگر پرچمدار شیائومی، این بار مدل پرو را کنار گذاشته و فقط شیائومی می 11 را در مدل استاندارد آن معرفی کرد. شیائومی می 11 با نمایشگر 6.81 اینچ از نوع اولد برخوردار است که از رزولوشن 3200 در 1400 بهره می برد.

گوشی شیائومی می 11 با اسنپدراگون 888 رونمایی شد

لیست قیمت گوشی شیائومی

ویژگی های فنی شیائومی می 11

گوشی شیائومی می 11 همانطور که گفته شد از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 پشتیبانی می کند. این گوشی موبایل از دو مدل 8 و 12 گیگابایت رم از مدل LPDDR5 برخوردار است و حافظه داخلی 128 و 256  گیگابایت را از نوع UFS 3.1 ارائه می دهد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی 4600 میلی آمپر بر ساعت است. بر اساس ادعای شیائومی این گوشی پرچمدار می تواند با این باتری تا یک روز کامل شارژ نگه دارد. این گوشی قادر است از شارژر سیمی با سرعت 55 وات پشتیبانی کند.

یعنی این گوشی در زمان 45 دقیقه می تواند شارژ کامل شود. همچنین Xiaomi mi 11 می تواند از شارژر بی سیم 50 واتی هم پشتیبانی کند که در طول 53 دقیقه به شارژ کامل می رسد. البته شیائومی چند روز پیش از رونمایی از گوشی شیائومی جدید خود اعلام کرده بود که این مدل بدون شارژر در جعبه عرضه می شود. برای همین کاربران می توانند انتخاب کنند که چه نوع شارژر موبایلی برای خود انتخاب کنند. شارژر سیمی یا شارژر بدون سیم.

مشخصات فنی شیائومی می 11

در مورد دوربین گوشی Xiaomi mi 11 باید گفت این گوشی موبایل از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 5 مگاپیکسلی بهره می برد. شاید این گوشی همچون دیگر پرچمداران پنل چندگانه کاملی نداشته باشد اما کیفیت دوربین های گوشی شیائومی قبلا ثابت شده است.

از جمله قابلیت های دوربین این گوشی می توان به فیلم برداری با کیفیت 8K اشاره کرد که امکان پشتیبانی از حالت شب را دارد و می تواند در محیط های کم نور، فیلمبرداری با کیفیت بالا انجام دهد. دوربین سلفی این گوشی هم 20 مگاپیکسل است. رابطه کاربری Xiaomi mi 11 از نوع MIUI 12.5 است که ویژگی های بهتری نسبت به مدل های قبلی دارد.

گوشی Xiaomi mi 11 اولین گوشی با تراشه اسنپدراگون 888

شیائومی اولین گوشی موبایل مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 را به بازار عرضه کرد. بعد از رونمایی کوالکام از تراشه جدید و قدرتمند خود، شیائومی و پس از آن سامسونگ اولین شرکت هایی بودند که اعلام کردند گوشی های پرچمدار جدید خود را با این تراشه به بازار روانه خواهد کرد. در این میان شیائومی توانست Xiaomi mi 11 را پیش از پایان سال 2020 رونمایی کند. سامسونگ هم گلکسی اس 21 را اوایل سال 2021 با پشتیبانی از اسنپدراگون 888 معرفی خواهد کرد.

گوشی شیائومی می 11 اولین گوشی با تراشه با اسنپدراگون 888

گوشی شیائومی می 11 در رنگ های آبی و مشکی و با قیمت پایه 612 دلار روانه بازار خواهد شد.  مدل 8 گیگابایت رم و حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 675 دلار و مدل 12 گیگابایت رم با حافظه 256 گیگابایتی با قیمت 719 دلار از اول ژانویه روانه بازار چین و چند هفته بعد به بازار کشورهای دیگر خواهد رسید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. طرح شیامی می 11 یکم شبیه گوشی های آیفون هستش، حالا این مدل ظاهرش شبیه شه از لحاظ فنی هم کمی شباهت داره و شیائومی یه خوبی ای که داره از هر کمپانی بهترین خصوصیات رو برداشته رو گوشی هاش تطبیق داده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا