موبایل

معرفی گوشی موبایل بلک بری Priv با یک ویدیوی رسمی

معرفیگوشی موبایل بلک بری Privبا یک ویدیوی رسمی انجام شد و این اسمارت فون جدید اندرویدی اولین و شاید آخرین محصول اندرویدی کمپانی بلک بری باشد. چندی پیش بود که بلک بری قصد خود را برای عرضه اسمارت فون اندرویدی خود با نام Blackberry Priv اعلام کرد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل بلک بری Priv

این شرکت برای رهایی از وضعیت نامناسب بازار اسمارت فون هایش دست به این اقدام زده است. به تازگی نیز پیش فروش این محصول آغاز شده و بلک بری برای معرفی بهتر اسمارت فون جدیدش، ویدیویی از آن منتشر کرده است. در ادامه می توانید شاهد مشخصات Blackberry Priv و ویدیوی آن باشید.

مشخصات فنی گوشی موبایل Blackberry Priv

گوشی موبایل بلک بری Priv

گوشی موبایلاندرویدی بلک بری مجهز به نمایشگر 5.4 اینچی با رزولوشن QHD است. وظیفه پردازش بر عهده Snapdragon 808 با CPU شش هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 418 می باشد. حافظه رم 3 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایت و امکان افزایش تا 2 ترابایت! از طریق MicroSD، از دیگر مشخصات Priv هستند.

گوشی موبایل بلک بری Priv

دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی با ویژگی OIS بادوربینسلفی 2 مگاپیکسلی همراه شده است. بلک بری از گذشته به داشتن باتری های قوی معروف است و این بار نیز در Priv یک باتری 3410 میلی آمپر ساعتی جاسازی کرده است. و در آخر سیستم عامل این اسمارت فون، Android 5.1.1 خواهد بود؛ شاید هم برای اولین و آخرین بار.

گوشی موبایل بلک بری Priv

در زیر می توانید ویدیوی رسمی معرفی Blackberry Priv را تماشا کنید:

قیمت گوشی موبایل بلک بری

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت شما
    معرفی گوشی موبایل بلک بری Priv با یک ویدیوی رسمی که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و طرفداران زیادی هم داشت و این گوشی دارای دوربین و پردازنده ی مناسبی میباشد

  2. خداکنه Blackberry Priv آخرین محصولشون نباشه من ویدئو رو دیدم واقعا گوشی خوبیه. من کیفیت تصویرش برام خیلی مهمه . با اینکه یکم بزرگه و 5.4 هست .رزولوشن QHD هم عالیه.
    ولی به نظرم میشد یکم رو دوربین سلفیش بیشتر کار میکردن چون 2 واقعا برای همچین گوشیی کمه.
    اندرویدش هم که 5.1.1 هست.
    باتشکر از آی تی بازار

  3. با سلام و خسته نباشید این گوشی بلک بری خیلی قابلیت های زیادی پیدا کرده و اولین گوشی اندرویدی بلک بری به شمار میادو بلک بری روی این گوشی از سیستم عامل مخصصوص خودش استفاده نکرده این گوشی دوربین خیلی خوبی داره اما خیلی خوب طراحی نشده و ظاهرش خیلی به دل نمیشینه این گوشی چون شش هسته ای ساخته شد از دیگر محصولات بلک بری میتونه خیلی بهتر باشهبلک بری تو این محصولش امنیت رو خیلی برای کاربرانش بالا برده

  4. با سلام این گوشی بلک بری Priv یک گوشی خیلی با کیفیته درسته فروش محصولات این شرکت اومده پایین اما محصولاتش دارای کیفیت بالایی هستن

  5. گوشی بلک بری پریو در جمله کلمه یک گوشی موبایل خرکار و باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا