قطعات کامپیوتر

موس هایپرایکس Pulsefire ویژه گیمر های حرفه ای

موس هایپرایکس Pulsefire ویژه گیمر های حرفه ای بوده و برحسب نیاز آنها طراحی شده است همچنین موس پلاس فایر اولین Mouse کمپانی HyperX می باشد که به تازگی معرفی شده و قرار است با قیمت مناسبی وارد بازار های قطعات کامپیوتر شود. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موس هایپرایکس Pulsefire

لیست قیمت موس

هایپرایکس یکی از کمپانی‌ های تولید کننده‌ ی چیپست، حالا به بازار سخت‌ افزارها نیز وارد شده و با تولید صفحه‌ کلید‌های مکانیکی جدید و بسیار عالی، در این بازار نامی برای خود دست و پا کرده است. حالا این شرکت در نمایشگاه CES 2017 اولین موس خود را نیز معرفی کرد. نام این محصول Pulsefire است و همان‌ طور که اشاره شد، اولین موس شرکت HyperX محسوب می‌شود.

اولین موس شرکت هایپرایکس از نوع نوری است و می ‌توان دکمه‌ های کناری آن را در بازی‌ های رایانه ‌ای مختلف بر حسب نیاز گیمر، برنامه ‌ریزی کرد. چرخک این موس در جایگاه همیشگی خود قرار دارد و روکشی لاستیکی آن را پوشانده شده است.

موس هایپرایکس Pulsefire

همچنین این موسرا می‌ توان از نظر تنظیمات DPI در چهار حالت مختلف (400/800/1600/3200) تنظیم کرد. با استفاده از این قابلیت می ‌توان حساسیت موس را بر اساس نیاز تغییر داد. سیم این دستگاه نیز روکشی دارد که باعث شده است شبیه به یک طناب به نظر بیاید و همین عامل میزان مقاومت آن را افزایش می‌دهد. استفاده از این نوع سیم‌ ها از مدت ‌ها قبل در محصولات شرکت Razer مرسوم بوده است.

کیبورد مکانیکی Alloy FPS در سال گذشته معرفی شد و بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار دادِ چرا که معرفی یک صفحه ‌کلید کاری نیست که یک شرکت تولید کننده‌ ی رم هر روز انجام دهد. موس Pulsefire از آوریل سال 2107 به بازارها عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز زیر 50 دلار اعلام شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس هایپرایکس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. موس هایپرایکس Pulsefire با اینکه اول موس کمپانی هایپرایکس ولی هم از نظر ظاهری و هم کیفیتی عالیه منکه خوشم اومد!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا