قطعات کامپیوتر

موس پد گیمینگ گیگابایت Aorus P7 راهی بازار کنسول بازی شد

یکی دیگر از محصولات گیمینگ کمپانی گیگابایت توانست نظر بسیاری از گیمرهای بازار کنسول بازی را به خود جلب کند. موس پد گیمینگ Aorus P7 با قابلیت نورپردازی که دارد می تواند هیجان گیمرها را در بازی دو برابر کند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.موس پد گیمینگ گیگابایت Aorus P7

لیست قیمت لوازم جانبی کامپیوتر

موس پد گیمینگ گیگابایت Aorus P7 همانند سایر موس پد های مخصوص بازی کمپانی Gigabyte دارای نور پردازی RGB بوده و در بالای نماد Aorus نیز چراغی تعبیه شده که زیبایی نور پردازی را بیشتر خواهد کرد.

موس پد گیمینگ گیگابایت Aorus P7

موسپد مخصوص بازی گیگابایت Aorus P7 با داشتن کابل 2 متری اتصال USB می تواند به راحتی به کامپیوتر یا هر سیستم دیگر متصل شود، همچنین یکی از قابلیت های منحصر به فرد این موس پد Gigabyte مجهز بودن به نرم افزار RGB Fusion است که کاربر می تواند طبق سلیقه خود رنگ نورپردازی را تغییر دهد و روشنایی آن را کنترل کند.

موس پد مخصوص بازی گیگابایت

ابعاد موس پد گیمینگ Aorus P7 RGB برابر با 350×240 میلیمتر بوده و دارای وزن کمی نیز می باشد، سطح آن از میکرو پلیمر با بافت سخت طراحی شده که اصطکاک کمی را ایجاد خواهد کرد.لازم به ذکر است این موس پد گیگابایت با هر دو موس لیزری و اپتیکال خواهد بود و قرار است به زودی با قیمت مناسبی دربازار قطعات کامپیوتر به فروش برسد.

 

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس پد گیمینگ گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت موس پد گیمینگ گیگابایت Aorus P7 رو کی اعلام می کنید از فروشگاه های آی تی بازار هم میشه این موس رو خریداری کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا