راهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

موس گیمینگ وایرلس لاجیتک جی 305 راهی بازار قطعات کامپیوتر شد

کمپانی لاجیتک یکی دیگر از بهترین موس های گیمینگ بی سیم خود را با نام G305 به گیمرهای بازار قطعات کامپیوتر معرفی کرد. این موس مخصوص بازی با بهره مند شدن به فناوری Lightspeed wireless technology می تواند  سرعتی در حد اتصال موس های سیمی، برای گیمر ها داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت موس کامپیوتر

لازم به ذکر است فناوری Lightspeed wireless technology در سال 2017 توسط کمپانی لاجیتک معرفی شد، هدف از ارائه این تکنولوژی اتصالی پر سرعت برای موس های بی سیم است که بتوانند همانند موس های سیمی اتصال بدون وقفه ای را برقرا کنند.

طبق اعلام کمپانی Logitech به محض اینکه اتصال بی سیم بین موس و کامپیوتر، به واسطه تکنولوژی Lightspeed wireless برقرار شود، دیگر گیمرها شاهد قطع اتفاقی ارتباط و لگ های گاه و بی گاه نخواهند بود.

فناوریLightspeed قبل ازموس گیمینگ G305 در موس های G903 و G703 به کاربرده شده است، همچنین موس G603 به فناوری High Efficiency Rated Optical یا HERO بهره مند بوده، که این تکنولوژی حسگر اپتیکال جدیدی را در موس های لاجیتک ارائه می دهد.

تفاوت موس گیمینگ لاجیتک G305 با موس G603 :

جدیدترین موس گیمینگ لاجیتک G305 به هر دو فناوری Lightspeed و HERO بهره مند شده و تفاوت اصلی این موس با موس مخصوص بازی G603 در دوام باتری، وزن و قیمت می باشد، موس جی 305 با یک باتری تا 250 ساعت می تواند به فعالیت خود ادامه دهد در صورتی که موس G603 معادل 500 ساعت کار خواهد کرد.

شایان ذکر است موس لاجیتک G603 وزنی 112.3 گرمی (به همراه باتری) داشته، در حالی که این میزان در موس گیمینگ G305 به 99 گرم کاهش یافته است. موس جدید کمپانی لاجیتک دقتی معادل با 100 تا 12 هزار نقطه در اینچ DPI دارد و از یک پردازنده 32 بیتی ARM بهره می برد، کلید های این موس مخصوص بازی نیز می توانند تا 10 میلیون کلیک دوام بیاورند. طبق اعلام شرکت لاجیتک موس گیمینگ G305 در ماه جاری میلادی در رنگ های مشکی و سفید با قیمت 60 دلار به بازار قطعات کامپیوتر عرضه می شود.

لیست قیمت موس لاجیتک

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس گیمینگ لاجیتک برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • اکثر موس های گیمینگ لاجیتک از نظر ظاهری شبیه به هم هستند کاش کمپانی لاجیتک به جز کیفیت به ظاهر و رنگ بندی موس ها هم توجه می کرد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل