راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

مینی کیبورد بی سیم لنوو 500 مالتی مدیا اندازه کف دست شما

مینی کیبورد بی سیم لنوو500 مالتی مدیا اندازه کف دست شما می باشد به طوری که می توان از آن به عنوان موس هم استفاده نمود و با توجه به برد 20 متری که دارد شما می توانید در تمامی نقاط منزلتان هم از این Keyboard استفاده کنید همچنین با قیمت اعلام شده به فروش خواهد رسید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مینی کیبورد بی سیم لنوو 500 مالتی مدیا

لیست قیمت کیبورد

لنوو به‌ تازگی از کیبورد و موس ترکیبی جدید خود با نام Lenovo 500 Multimedia Controller رونمایی کرده است. ابعاد این دستگاه به‌ اندازه ‌ای کوچک است که در کف جای می‌ گیرد و می‌ توان توسط آن گجت ‌های مختلفی را از طریق تایپ و ژست‌ های حرکتی گوناگون کنترل کرد. یکی از ویژگی ‌های قابل توجه کیبورد Lenovo 500 Multimedia Controller برد نسبتا زیاد و 20 متری آن است.

مینی کیبورد بی سیم لنوو 500 مالتی مدیا

لنوو با استناد به تمایل کاربران نسبت به خرید ستاپ ‌های مختلف چندرسانه‌ ای و به دنبال آن، نیاز به‌ وجود کنترلرهای از راه دور برای این ستاپ ‌ها، اقدام به توسعه‌ ی مینی ‌کیبورد Lenovo 500 Multimedia Controller کرده است؛ کیبورد کوچکی که به ‌صورت بی ‌سیم به دستگاه ‌های گوناگون متصل می ‌شود.

می ‌توان با اجرای ژست‌ های حرکتی مختلف روی تاچ ‌پد این کیبورد، از آن به‌ عنوان موس نیز استفاده کرد. طبق اعلام لنوو، کاربران می‌ توانند با حرکت ‌دادن انگشتان خود روی این کیبورد، رمز‌های عبور خود را تایپ کنند یا پیام‌ های دریافتی را حذف کنند.

مینی کیبورد بی سیم لنوو 500 مالتی مدیا

با توجه به برد 20 متری Lenovo 500 Multimedia Controller این کیبورد می‌ تواند برای کسانی که قصد دارند از نقاط مختلف خانه‌، دستگاه‌ های خود را کنترل کنند، گزینه‌ ی مناسبی باشد. لنوو اینکیبوردرا از ماه موس و با قیمت پایه‌ ی 54.99 دلار روانه ‌ی بازار خواهد کرد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مینی کیبورد لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چه جالبه من تا حالا یه همچین مینی کیبوردی ندیده یودم که تو کف دست جا باشه و اونم بی سیم باشه واقعا مینی کیبورد بی سیم لنوو 500 مالتی مدیا معرکه ست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا