گجت

ساعت هوشمند اپل نسخه S با پردازنده و باتری قوی تر

ساعت هوشمند اپل نسخه S با پردازنده و باتری قوی تر عرضه خواهد شد و به گفته تحلیلگران این کمپانی این اسمارت واچ دارای پردازنده پر سرعت‌ تر و همینطور باتری با طول عمر بیشتر خواهد بود. پیش‌ بینی ‌ها و تحلیل‌ های جدید حاکی از آن است که اپل به زودی نسخه S ساعت هوشمند خود را با قطعه ‌های داخلی ارتقا یافته شبیه به پردازنده پر سرعت‌ تر و باتری با طول عمر بیشتر عرضه خواهد کرد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند اپل

پایپر جعفری، تحلیل ‌گر کمپانی اپل دیروز در یادداشتی اینطور نوشت : در نسخه “S”ساعت هوشمند اپل واچ انتظار همان طراحی مشابه، قطعات ارتقا یافته شامل پردازنده، باتری، بند‌ های جدید را داشته باشید. اپل واچ احتمالا از رادیو بی‌ سیم هم برای کار کردن به صورت مستقل از آیفون نیز مجهز خواهد شد.

ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمندنسخه «اس» که این تحلیل ‌گر اپل آن را پیش‌ بینی کرده همان سیکل ارتقای سخت ‌افزاری آیفون‌ ها را به یاد می ‌اندازد که ممکن است در بین ساعت ‌های هوشمند این کمپانی نیز استفاده شود. اولین نسل از ساعت هوشمند اپل واچ در ماه آپریل سال 2015 عرضه شد و حالا نسخه‌ای تازه از این ساعت در ماه بهار احتمالا این سیکل ارتقا را ادامه خواهد داد. در مراسم ماه مارس همچنین انتظار می‌رود اپل ازگوشی موبایلآیفون 4 اینچی و آیپدی جدید نیز رونمایی کند. پیش از این خبر‌ ها از معرفی نشدنساعت هوشمندجدیدی در مراسم ماه مارس اپل حاکی بودند، اما هنوز هیچ کدام از خبرها تایید نشده است.

لیست قیمت ساعت هوشمند

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام من چند هفته ای میشه که یکی از ساعت های هوشمند شرکت اپل رو سفارش دادم و به تازگی به دستم رسیده ، از کیفیت محصولی که خریم خیلی خیلی راضی هستم ولی نسبت به پولی که برای خرید این اسمارت واچ خرج کردم می تونستم محصولات خیلی بهتری رو بخرم ولی در کل من که ازش خوشم میاد و طراحیش خیلی زیباست و تمام قابلیت های یک گوشی هوشمند رو داره اسمارت واچی که من خریدم از نسخه S ساعت های هوشمند اپل هستش که در این خبر هم راجب همین موضوع توضیح داده شده.

  2. سلام
    ساعت هوشمند اپل نسخه S با پردازنده و باتری قوی تر که این ساعت بسیار هوشمند است و اگر در ایران عرضهخ شود من این ساعت رو خریداری خواهم کرد. این ساعت دارای نمایشگر بسیار خوبی است.

  3. سسلام خسته نباشید
    ساعت هوشمنداپل نسخه S با داشتن برنامه های کاربردی بیشتر نسبت به ساعت هوشمند گلکسی محبوبیت بشتری خواهد داشت ایا با این ساعت هوشمند میشه مکالمه و چت تصویری کرد؟
    و امیدوارم در اینده نزدیک این گوشی هوشمند در سایت ای تی بازار قرار بگیره

  4. با سلام
    این ساعت هوشمند ساخت شرکت اپل میباشد و با باتری قوی و پردازنده ی بهتری عرضه خواهد شد این ساعت مانند موبایل عمل میکند فقط در اندازه ی کوچک تر و طراحی متفاوتی ساخته شده و این دستگاه امکانات کمتری نسبت به گوشی های آیفون داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا