راهنمای خرید

نسل سوم گوشی های تاشوی سامسونگ با گلکسی زد فولد 3

در رویداد رونمایی از محصولات جدید سامسونگ گوشی جذاب گلکسی زد فولد 3 رونمایی شد. هرسال شرکت های تولید کننده گوشی موبایل در حال به روزرسانی مدل های خود هستند. عرضه گوشی های تاشو، گام سخت و بزرگی برای شرکت ها محسوب می شود. این در حالی است که برخی از شرکت ها هنوز مدلی از گوشی های هوشمند تاشو ارائه نداده اند ولی سامسونگ نسل سوم این سری از گوشی های تاشوی خود را معرفی کرد.

مدل های تاشوی گوشی های سامسونگ در بازار جایگاه خوبی پیدا کرده اند و در حال حاضر در دو مدل گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ ارائه می شوند. در این مقاله قصد داریم به ویژگی های گوشی موبایل گلکسی رد فولد 3 که تا چند هفته آینده عرضه می شود بپردازیم.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

طراحی ظاهری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد 3

گوشی گلکسی زد فولد 3 هرچند شباهت های زیادی با مدل قبلی خود دارد، اما در موارد زیادی ارتقاء پیدا کرده است. برای مثال این گوشی هوشمند سامسونگ نسبت به گلکسی زد فولد 2 نازک تر و سبک تر شده است. گکسی زد فولد از وسط و از خطی عمودی تا می شود. در هنگام تاشدن شما می توانید از نمایشگر بیرونی آن هم استفاده کنید که در آن صورت نیاز نیست گوشی را باز کنید.

تجربه باز کردن تای این گوشی و استفاده از ال سی دی موبایل به صورت کامل آن، جالب و لذتبخش است هرچند خطوط تای آن در وسط مشخص است. در مورد مقاوت ظاهری آن، علاوه بر ضدآب بودن این گوشی، نمایشگر از یک پوشش مقاوم بهره می برد که در صورت سقوط و افتادن احتمال آسیب کم شود. در هنگام باز شدن گوشی نمایشگر 7.6 اینچی امولد را خواهید داشت که از رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. یک نکته مهم این است که این گوشی هوشمند می تواند از قلم هوشمند اس پن سامسونگ هم پشتیبانی کند.

دوربین و ویژگی های سخت افزاری  Galaxy Z Fold 3

گلکسی زد فولد 3 با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 عرضه می شود. این گوشی در دو مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. انرژی این گوشی از طرف باتری 4400 میلی ‌آمپر ساعتی تامین می ‌شود که از شارژ سیمی ۲۵ واتی و شارژ بیسیم ۱۱ وات پشتیبانی می ‌کند.

در پنل پشتی زد فولد 3 سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است که از دوربین اصلی، تله‌فوتو و اولترا واید تشکیل شده ‌اند. همچنین در حفره‌ نمایشگر بیرونی هم دوربین ۱۰ مگاپیکسلی قرار گرفته و زیر نمایشگر داخلی هم دوربین ۴ مگاپیکسلی عکس‌ های سلفی را ثبت خواهد کرد.

در مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ، گوشی های تاشو این برند، کاربران را به آینده این مدل ها خوشبین تر کرد. مدل گلکسی زد فولد 3 کمی ارزان تر از مدل قبلی خود و با قیمت 1799 دلار عرضه خواهد شد. اگر تمایل به استفاده از قلم هوشمند داشته باشید هم می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. گوشی Galaxy Z Fold 3 در سه رنگ مشکی، سبز و نقره ای به بازار خواهد آمد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل