راهنمای خرید

هارد اکسترنال اپیسر AC360 مقاوم ترین هارد پرتابل کمپانی Apacer

شرکت اپیسر که در بازار ذخیره کننده ها بسیار فعال محبوب است جدید ترین هارد اکسترنال خود را با قابلیت های مقاوم تری طراحی کرده است که بتواند اطلاعات کاربران را در هر شرایطی حفظ نماید همچنین هارد اکسترنال اپیسر AC360 دارای استاندارد IP55 نیز می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هارد اکسترنال اپیسر AC360

لیست قیمت هارد اکسترنال

کمپانی Apacer یکی از برند های تایوانی فعال در ایران است که در زمینه ساخت و تولید هارد های اکسترنال فعالیت دارد، به تازگی این شرکت محبوب و فعال یک هارد اکسترنال ضد ضربه به نام AC630 را به بازار ذخیر کننده ها معرفی کرد.

شرکت اپیسر به عنوان نوآور اختصاصی در زمینه حافظه هارد اکسترنال AC630  با USB3.1 نسل اول و استاندارد درجه نظامی را برای جلوگیری از صدمات ناشی از عوامل خارجی معرفی کرد. قاب لاستیکی AC630 آن را در برابر ضربه مقاوم می کند همچنین هارد اکسترنال AC630 نیز دارای تست سقوط از ارتفاع مطابق با استاندارد MIL-STD-810G 516.6 ارتش آمریکا و استاندارد IP55 برای عملکرد ضد آب و ضد ضربه می باشد.

هارد اکسترنال اپیسر

هارد اکسترنال اپیسر AC630 در دو ظرفیت 1TB و 2TB ارائه شده و علاوه براین طراحی منحصر به فرد برای همراه داشتن کابل در جابجایی های روزمره از گم شدن کابل جلوگیری می کند.زمانی که اتفاقی مانند ضربه خوردن، درون آب افتادن و یا در معرض گرد و غبار قرار گرفتن برای هارد اکسترنال می افتد امکان از بین رفتن فایل های شما قطعی است. جدیدترین هارد اکسترنال اپیسر دارای درجه نظامی ضد ضربه برای مقابله با شرایط سخت ساخته شده است به طوری که یعنی اگر این هارد اکسترنال از ارتفاع 1.22 متر بیافتاد اتفاقی برای داده های شما پیش نخواهد آمد.

هارد اکسترنال AC630 اپیسر با یک قاب لاستیکی یکدست همراه شده که محافظی تقویت شده برای گوشه ها و دو طرف هارد می باشد. این ساختار به عنوان یک زیرسازی قوی برای آسیب های خارجی است که حافظه هارد اکسترنال را در هر شرایط حفظ میکند. ظاهر هارد اکسترنال Apacer AC630 با رنگ های روشن طراحی شده، یک نوار محافظ نارنجی رنگ که چهار طرف هارد مشکی را پوش می دهد ترکیب رنگی زیبایی را ایجاد کرده است.

 

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هارد اکسترنال اپیسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اینکه کمپانی Apacer هارد اکسترنال اپیسر AC360 رو به عنوان مقاوم ترین هارد اکسترنال خودش معرفی کرده یعنی کوبیده توی سر بقیه محصولاتش

  2. به نظر من اگر میخواین هارد اکسترنال بخرید هم این هارد اکسترنال اپیسر ac360 خوبه هم هارهای اکسترنال صدضربه ای دیتا

  3. هارد اکسترنال ضدضربه اپیسر ac360 واقعا معرکس از بالکن خونمون افتاد توی حیاط آخ نگفت همه عکسهای عروسیم توش بود واقعا قیمت هارد اکسترنال apacer ac360 هرچی باشه می هرزه

  4. هارد اکسترنال های اپیسر همیشه در هر شرایطی مقام بودن… هارد اکسترنال AC360 پرچمدار کمپانی Apacer ولی ای کاش ظرفیتش بیشتر از 2 ترابایت بود!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا