راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

هارد SSD سامسونگ 750 EVO قیمتی ارزان و کارایی بالا

هارد SSD سامسونگ750 EVO قیمتی ارزان و کارایی بالایی برای کامپیوتر شما دارد و این هارد دیسک از نوع اس اس دی به علت به کار گیری از تراشه TLC NAND ارزان قیمت می باشد. در بازار درایورهای SSD، سامسونگ یکی از تولید کنندگان بر‌تر است و با فناوری‌های بر‌تر و نوآورانه خود، بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. محصولات سری 8XX این کمپانی جزو بر‌ترین‌ها هستند اما در همین حال قیمت بالایی نیز دارند. اکنون سامسونگ در نظر دارد تا گونه مقرون به صرفه تری از درایوهایاس اس دیخود را برای کاربرانی که به دنبال یک SSD ارزان قیمت هستند، تحت سری 750 EVO روانه بازار کند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هارد اس اس دی سامسونگ 750 EVO

SSD‌ های سری 750 EVO با بکارگیری تراشه‌ های ارزان قیمت‌تر TLC NAND تولید می‌شوند که نسبت به سری 8XX خیلی بر انگیزنده به نظر نمی‌رسد. در همین حال این درایو‌ها سرعت خواندن 540 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 520 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کنند. انتخاب سری 750 EVO برای نام گذاری این محصولات نسبتاً رده پایین از سوی سامسونگ می‌تواند کمی شیطنت آمیز باشد، چرا که پرسرعت‌ترین SSD هایاینتلنیز تحت سری 750 عرضه می‌شوند. پس ایجاد کمی سر درگمی می‌تواند مفید باشد.

هارد اس اس دی سامسونگ 750 EVO

این درایور‌ ها به مدت 3 سال و تا نوشتن 35 ترابایت داده ضمانت می‌شوند که بازهم مقدار کمی است. چنین طول عمر تضمیمی پایینی به طور مستقیم از تراشه‌ های TLC ناشی می‌شود که خیلی مطلوب نیستند. این درایو‌ ها از رابط SATA3 بهره می‌گیرند. قیمت و یا زمان عرضه SSD‌ های سری 750 EVO هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت هارد SSD سامسونگ اصلاً مهم نیست اینقدر سرعت هاردهای اس اس دی بالاست که انسان از استفاده و خرید هارد ssd لذت میبره البته هاردهای اساسدی تقلبی در بازار زیاده و فروشندگان میگن تنها هاردهای اس اس دی اورجینال سامسونگ و هارد اس اس دی HP هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا