راهنمای خریدراهنمای خرید گجتهندزفری و هدست

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vivo دارای کنترل حرکتی

 هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vivo دارای کنترل حرکتی می باشد و این عینک واقعیت مجازی اچ تی سی از اول فروردین ماه در چندین کشور از سوی کمپانی HTC  عرضه خواهد شد. هدست واقعیت مجازی اچ ‌تی ‌سی Vivo که با همکاری چند کمپانی از جمله ولو، مالک استیم ساخته شده، قرار است با قیمت 799 دلار از اول آوریل به بازار عرضه شود. پیش‌ فروش این محصول از تاریخ 29 فوریه آغاز می ‌شود و ارسال کالا ها در تاریخ 1 آوریل (فروردین) انجام می ‌پذیرد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vivo

اچ ‌تی‌ سی این هدست را با دو بازی Job Simulator و Fantastic Contraption عرضه می‌ کند که می‌ تواند تجربه ‌ای جذاب را برای شما به ارمغان آورد.

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vivo

این هدست واقعیت مجازی اچ تی سی 200 دلار از رقیب خود یعنی هدست Oculus Rift بالاتر است اما به ویژگی ‌هایی هم‌ چون دو کنترلر حرکتی و یا قابلیت اتصال بهگوشی موبایلبه وسیله بلوتوث مجهز است.

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vivo

این هدست هنگام پیش‌ فروش برای 24 کشور مختلف از جمله ایالات متحده، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه در دسترس خواهد بود.

لیست قیمت هدست واقعیت مجازی

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. هدست های واقعیت مجازی وسیله ای هستش که امروزه آرزوی هرکسیه که بتونه این وسیله رو امتحان کنه به همین دلیل شرکت های خیلی زیادی شروع به تولید این هدست ها کرده اند و در این زمینه هم خیلی خوب عمل کرده اند مانند شرکت اچ تی سی که توانسته در این زمینه محصولات خیلی خوبی رو روانه بازار کنه و طرفدارای خیلی خوبی هم تونسته پیدا کنه و من هم خیلی دوست دارم تا بتونم از این هدست ها استفاده کنم.

  2. سلام
    هدست های واقعیت مجازی امروزه طرفدارای خیلی زیادی دارند و هر شرکتی هم در صدد تولید یکی از بهترین این هدست ها هستش تا بتونه بهتر از شرکت های دیگه باشه و اچ تی سی هم تا به حال نسخه های خوبی از این هدست ها رو روانه بازار کرده ولی من تا به حال از این هدست ها نخریدم و فقط یک بار توی یک نمایشگاه ازش استفاده کردم ولی خیلی دوست دارم تا بتونم یکی از این هدست ها رو بخرم این هدست های واقعیت مجازی قیمت بالایی دارند ولی به نظر من هر کسی که یک بار از این هدست ها استفاده کنه حتما بهش علاقه مند میشه.

  3. با سلام خدمت شما
    هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vivo دارای کنترل حرکتی که این هدست دارای امکانات زیادی است و طراحی بسیار جالب و هوشمندی داره. این هدست توجه افراد زیادی رو به خود جلب کرده. قیمت این هدست 200 دلار است و در 24 کشور پیش فروش میشود.

  4. با سلام و خسته نباشید . این هدست فوق العادس. امروزه داریم میبینیم که هدست های زیادی برای گیمر ها ساخته میشه و هر شرکتی هم قابلیت های ویزه ای رو برای هدست های خودش عنوان میکنه . این هدست واقعیت مجازی اچ تی سی Vivo هم این قابلیت رو داره که به کنترل حرکتی مجهز شده اما قیمت این محصول اچ تی سی کمی بالاتر از بقیه ی هدست های جدید بقیه ی شرکت هایی مثل سامسونگ هست

  5. سلام خسته نباشید وای چقدر باحاله میشه با این هدس اچ تی سی Vivo تو بازی باشهو به صورت مجازی بازی کنی و همچنینی کنترل حرکتی داره که خیلی کابردی تر کرده این هدستو ولی دو بازی بیشتر رو عرضه نکرده طراحی خوبی داره و سبک .قرار کی تو سایت ای تی بازار بیا

  6. اچ تی سی متاسفانه به خاطر سیاست های تولیدی اش در گوشی به مشکل برخورده و شاید با تولید های خوبی که در لوازم جانبی به خصوص عینک دارد این مکل خود را لا پوشانی کند البته احتمال اینکه این وسیله تولیدی فروش خوبی داشته باشه میره مرسی از ای تی بازار که اخبر رو در اختیار ما قرار می ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا