راهنمای خرید

هدست گیمینگ ام اس آی GH70 باعث هیجانی تازه برای گیمرها

هدست گیمینگ ام اس آی GH70 باعث هیجانی تازه برای گیمرها می شود و با قابلیت هایی همچون نورپردازی RGB لذت بازی را برای شما دو برابر کرده و لحظات خوشی را برای گیمرها به ارمغان می آورد همچنین رقیبی سرسخت برای هدست های داخل بازار قطعات کامپیوترنیزخواهد شد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست گیمینگ ام اس آی GH70

لیست قیمت هدست

کمپانی MSI جدید وارد بازار وسایل جانبی مخصوص گیمینگ شده است. قرار است به زودی یک هدست گیمینگ، یک موس و دو کیبورد مخصوص گیمینگ جدید تحت برند MSI رونمایی و عرضه شود. این کمپانی یک هدست مخصوص گیمینگ به نام GH70 GAMING با برخورداری از درایورهای با کیفیت و صدای فراگیر 7.1 کاناله مجازی برای علاقمندان معرفی کرد است.

شرکت MSI به خوبی متوجه اهمیت و جایگاه صدای Hi-Fi غنی در بازی ها است و به همین منظور از درایورهای 50 میلی متری نئودیمیومی با وضوح بالا در هدست GH70 GAMING با صدای فراگیر 7.1 کاناله مجازی بهره گرفته است. همچنین این هدست به نورپردازی RGB قابل شخصی سازی و هماهنگ سازی از طریق برنامه MSI Mystic Light Sync مجهز است.

هدست گیمینگ ام اس آی GH70

هدست ام اس آی دارای استراحتگاه ساخته شده از فولاد ضد زنگ مجهز به پوشش نرم و ایر کاپ های پوشاننده گوش قابل چرخش است. قابل چرخش بودن ایر کاپ ها حمل و نگه داری هدست را تسهیل می بخشد همچنین این هدست به صورت بیسیم و سیمی نیز قابل استفاده می باشد.

هدست گیمینگ ام اس آی GH70

از دیگر ویژگی های هدستگیمینگ ام اس آی GH70 می توان برخورداری از امپدانس 32 اهم، کانکتور USB 2.0 طلا اندود شده و ایر کاپ های قابل تعویض را بر شمرد. متاسفانه قیمت و یا زمان عرضه این هدست گیمینگ ام اس آی هنوز اعلام نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدست گیمینگ ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا