راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

هدفون بلوتوث مارشال Monitor دارای طراحی پریمیومی

هدفون بلوتوث مارشال Monitor دارای طراحی پریمیومی بوده و با باتری قدرتمندی که دارد شما می توانید ساعت ها توسط این هدفون از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید همچنین کمپانی مارشال این Headphone را با قیمت اعلام شده به فروش می رساند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدفون بلوتوث مارشال Monitor

لیست قیمت هدفون

شرکت مارشال یکی از تولید کنند گان مطرح محصولات الکترونیکی آمریکایی بوده که به تازگی از هدفون بلوتوثی جدید Monitor Bluetooth خود رونمایی به عمل آورد. هدفون Monitor Bluetooth همان ‌طور که از نامش پیداست یک هدفون بلوتوثی بدون کابل به شمار می‌ رود.

پشتیبانیهدفونمارشال از کدک صوتی استاندارد و aptX باید انتظار کیفیت صوتی بالایی از آن داشت. مارشال این هدفون را یک پرچمدار با صدای دقیق و شفاف می‌ داند از دیگر ویژگی ‌ها باید به طراحی پریمیومی از جنس چرم و پلاستیک با کیفیت، دو میکروفون استریو، کنترل سیستم پخش، عمر باتری بیش از 30 ساعت و ساختار انعطاف‌ پذیر اشاره کرد.

هدفون بلوتوث مارشال Monitor

همچنین یک جک 3.5 میلی ‌متری هدفون برای اتصال به کابل نیز برای Monitor Bluetooth در نظر گرفته شد. بنابراین هنگامی که باتری هدفون به پایان رسید می ‌توانید آن را به کابل متصل نمایید. اما گوش دادن به این هدفون در حالت بلوتوث می ‌تواند لذت بیشتری را برای افراد به ارمغان آورد. کمپانی مارشال تاریخ عرضه هدفون Monitor Bluetooth را مشخص نکرد اما گفته می ‌شود با قیمت 249 دلار عرضه بازار خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هدفون بلوتوث مارشال برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هدفون بلوتوث مارشال Monitor واقعا اگه بتونه تا 30 ساعت کار کنه که خیلی خوبه …ولی ای کاش ظاهرش این شکلی نبود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا