راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

همه چیز در مورد ساعت هوشمند وان پلاس

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مربوط به ساعت هوشمند وان پلاس را بررسی کنیم. پس از گذشت چند سال، کمپانی وان پلاس از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. با توجه اطلاعات منتشر شده این ساعت هوشمند به زودی با قیمت ۱۶۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بسیاری از کاربران از سال ۲۰۱۵ منتظر معرفی ساعت هوشمندی از کمپانی OnePlus بودند. چرا که این گجت پوشیدنی از ویژگی های خوبی برخوردار خواهد بود.

حالا پس از گذشت چند سال، چندی پیش در یک رویداد وان پلاس از گجت پوشیدنی جدید خود در کنار سری گوشی ‌های وان پلاس ۹ رونمایی کرد. این کمپانی تایید کرده است که گجت جدید خود را با باتری شگفت ‌انگیزی به بازار عرضه خواهد کرد، همچنین شرکت وان پلاس ادعا کرده است که باتری این ساعت جدید می ‌تواند حدود ۲ هفته شارژ دهی داشته باشد. با توجه به قیمت این دستگاه به نظر می ‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا با ساعت‌ های هوشمند شرکت اپل یعنی Apple Watch Series 3 و Apple Watch SE رقابت کند.

ساعت هوشمند وان پلاس با مشخصات خوبی رونمایی شد

لیست قیمت ساعت هوشمند

قیمت و تاریخ عرضه ساعت هوشمند وان پلاس

ساعت هوشمند جدید OnePlus در تاریخ ۲۳ مارس در کنار معرفی گوشی موبایل جدید وان پلاس، معرفی شد. کاربران و طرفداران محصولات وان پلاس نیز می‌توانند در تاریخ ۱۴ آپریل این گجت پوشیدنی را در سایت این شرکت با رنگ مشکی خریداری کنند. همچنین گفتنی است که ساعت هوشمند جدید با قیمت ۱۵۹ دلار فقط در سایت OnePlus فروخته خواهد شد و پس از گذشت مدتی این گجت وارد بازار جهانی خواهد شد. همانطور که اشاره شد این گجت می‌ تواند به یک رقیب برای دیگر کمپانی ‌های سازنده ساعت‌ هوشمند مانند اپل، سامسونگ و شیائومی تبدیل شود.

قیمت و تاریخ عرضه ساعت هوشمند وان پلاس

مشخصات اسمارت واچ OnePlus

مهمترین نکته ای که در مورد ساعت هوشمند وان پلاس وجود دار این است که طبق تایید خود کمگانی، این ساعت هوشمند می تواند تا دو هفته شارژ خود را نگه دارد. این موضوع تاکیدی بر باتری قدرتمند این گجت می باشد. اسمارت واچ وان پلاس به باتری ۴۰۲ میلی آمپر ساعت مجهز شده و با پشتیبانی از گواهینامه IP68 (مقاوم در برابر آب و گرد و غبار)‌ عرضه خواهد شد.

همچنین این گجت از حافظه ۴ گیگابایتی و از ۱۱۰ حرکت (رشته ورزشی) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه تنها با اندازه ۴۶ میلی متری عرضه خواهد شد و جنس بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. بدنه این گجت پوشیدنی نیز از آلیاژ کبالت ساخته شده که به اندازه فولاد ضد زنگ سخت می باشد. جالب است بدانید این آلیاژ ضد حساسیت بوده و کاربرانی که پوست حساسی دارند نیز می ‌توانند از این ساعت هوشمند استفاده کنند.

مشخصات اسمارت واچ OnePlus

ساعت هوشمند OnePlus دارای قابلیت ‌های مهمی مانند سنجش میزان اکسیژن خون و ضد آب بودن است، با توجه به این موضوع کاربران می‌ توانند در هنگام شنا کردن از این گجت استفاده کنند. لازم به ذکر است که این دستگاه از ۱۱۰ حرکت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مانند اکثر ساعت‌های هوشمند در بازار قادر به تشخیص و سنجش نبض، مسافت طی شده، کالری، سرعت حرکت و حتی SWOLF برای شناگران نیز هست.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظر میرسه سامسونگ و اپل و شیائومی رقیب قدری برای ساعت های هوشمند خود یافته اند، اینطور که مشخصه با ویژگی های برجسته این ساعت وان پلاس به حتم خیلی از بازار رو میتونه برای خودش کنه، و حتی مشتریان را از اپل واچ و اسمارت فون و .. سمت وان پلاس بکشاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا