اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

ورود اینتل به بازار گجت های پوشیدنی با خرید کمپانی Recon

اینتل اعلام کرد که کمپانی کانادایی Recon Instruments را تصاحب کرده است. این کمپانی در حوزه ساخت نمایشگرهای ابزارهای پوشیدنی فعالیت داشته و پس از خرید اینتل، کارمندان آن به گروه تکنولوژی جدید اینتل انتقال می‌یابند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

ورود اینتل به بازار گجت های پوشیدنی با خرید کمپانی Recon

با خرید کمپانی Recon Instruments توسط گوگل، محصولات این شرکت هنوز هم به فروش خواهد رفت اما کارمندان آن به منظور کمک به توسعه‌ی بازار نمایشگرها به اینتل می‌پیوندند. اینتل از سال گذشته فعالیت خود را در حوزه‌ی ابزارهای پوشیدنی گسترش داده است؛ این کمپانی به همین منظور در نمایشگاه CES سال گذشته از یک ماژول هوشمند بسیار کوچک رونمایی کرد که حتی قابلیت جای‌گیری در دکمه‌ی کت را هم دارد.

شرکت Recon بیشتر در خصوص نمایشگرهای اسپورت برای ابزارهای پوشیدنی شهرت دارد. این کمپانی در اوایل فصل بهار امسال ابزار Jet را معرفی کرد؛ این ابزار پوشیدنی برای دوندگان و دوچرخه سواران کاربرد دارد. معمولا قیمت محصولات شرکت Recon ارزان نیست، اما در مقابل عملکرد بسیار خوبی داشته و می‌توان از این پس از آن‌ها به عنوان بهترین دستگاه‌های پوشیدنی اینتل یاد کرد.

ورود اینتل به بازار گجت های پوشیدنی با خرید کمپانی Recon

شرکت Recon فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ به عنوان یک پروژه‌ی کسب و کاری در دانشگاه بریتیش کلومبیا آغاز کرد. تیم این کمپانی که متشکل از ۷۵ نفر است، به منظور توسعه‌ی پلتفرم دستگاه‌های هوشمند برای مشتریان و بازار، بهاینتلمی‌پیوندند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    ورود اینتل به بازار گجت های پوشیدنی با خرید کمپانی Recon: اینتل اعلام کرد که کمپانی کانادایی Recon Instruments را تصاحب کرده است. این کمپانی در حوزه ساخت نمایشگرهای ابزارهای پوشیدنی فعالیت داشته و پس از خرید اینتل، کارمندان آن به گروه تکنولوژی جدید اینتل انتقال می‌یابند.

  2. سلام دوستان
    گجت های پوشیدنی واقعا تحول عظیمی در دنیای تکنولوژی به حساب می آیند و من فکر میکنم که شرکت اینتل به خوبی می تونه از پس این امر بر بیار و وسایل جالب و کاربردی تری بسازه و ارائه بده خیلی دوست دارم بدونم که اینتل برای آینده چه برنامه ریزی هایی کرده و قراره چه چیز هایی رو روانه بازار کنه چون واقعا عشق تکنولوژی و وسایل عجیب و غریب هستم .مرسی از این مطلب خوبتون واقعا سایت خوبی دارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا