موبایل

پاور بانک شیائومی Mi Pro مجهز به درگاه USB نوع C

 پاور بانک شیائومی Mi Pro مجهز به درگاه USB نوع C بوده همچنین کاربران می تواند با استفاده از این پاور بانک هدست های بلوتوثی و مچ بند های شرکت شیائومی را نیز شارژ کنند. کمپانی شیائومی در کنار تولید تلفن‌ های هوشمند به ساخت برخی قطعات جانبی تکنولوژی نظیر هدست‌ بیسیم، مچ بند سلامت و پاور بانک‌ نیز مشغول است. این کمپانی عضو جدیدی را به خانواده “می پاوربانک” خود با نام  Mi Power Bank Pro اضافه کرده که ظرفیتی برابر با 10 هزار میلی آمپر دارد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پاور بانک شیائومی Mi Pro

از نکات جالب این پاور بانک، پشتیبانی از درگاه USB نوع C بوده که یکی از محبوب‌ ترین درگاه‌ های این روز‌های تکنولوژی است. غول تکنولوژی چینی از یک پاوربانک 10 هزار میلی آمپری به نام Mi Power Bank Pro رونمایی کرد. اما ویژگی جالب این پاوربانک، پشتیبانی کردن از درگاه USB نوع C و همچنین دو راه مختلف جهت شارژ سریع است.

پاور بانک شیائومی Mi Pro

می پاوربانک پرو قادر خواهد بود تا از طریق دو مدل درگاه یو اس بی نوع A و نوع C به دستگاه ‌های مختلف متصل شود. این پاوربانک می‌ تواند 12 ولت 1.5 آمپر، 9 ولت 2 آمپر و 5 ولت 2 آمپر ولتاژ و جریان خروجی را به دستگاه‌ ها انتقال دهد. همچنین شما می ‌توانید به واسطه Mi Power Bank Pro انواع لوازم جانبی کم مصرف مانند هدست‌ های بلوتوثی و مچ بند‌ های سلامت شرکت شیائومی را نیز شارژ کنید و این درحالیست که اغلب پاوربانک‌ های موجود در بازار چنین امکانی را ندارند.

پاور بانک شیائومی Mi Pro

پاوربانک شیائومی دارای یک کابل است که یک طرف آن USB نوع A و سر دیگر آن microUSB قرار گرفته است علاوه بر آن شما یک تبدیل microUSB به درگاه USB نوع C نیز خواهید داشت تا بتوانید انواع دستگاه‌ ها را شارژ کرده و در کنار آن پاوربانک شما نیز با سرعت بسیار زیاد  شارژ شود. همانند دیگر پاوربانک‌ های شیائومی  Mi Power Bank Pro دارای بدنه ‌ای آلمینیومی بوده و در برابر درجه حرارت بالا، ولتاژ ورودی بیش از حد، و اتصال کوتاه  مقاومت می ‌کند. این پاوربانک با قیمتی برابر 149 یوان معادل 23 دلار قابل عرضه است.

لیست قیمت پاور بانک

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. پاور بانک شیائومی Mi Pro وسیله ای هستش که امروزه همه یکی ازش رو احتیاج دارند و من از یکی از پاوربانک های موجود در بازار ایران استفاده می کنم ولی زیاد از کاراییش راضی نیستم به این دلیل که گوشیم باتری خیلی قوی ای داره و این پاور بانک فقط یک بار می تونه گوشیه منو شارژ کنه و من دنبال پاور بانکی هستم که به دفعات بیشتر بتونه گوشی منو شارژ کنه و فکر کنم پاور بانک شیائومی Mi Pro همین محصولی باشه که من دنبالش هستم.

  2. با سلام و خسته نباشید .پاوربانک‌های شیائومی در آسیای شرقی و حتی خاورمیانه و کشور خودمان ایران طرفدارهای زیادی دارد. این پاوربانک قادر است هم خروجی USB Type-A و هم Type-C را فراهم کرده و خروجی‌های 12 ولت 1.5 آمپر، 9 ولت 2 آمپر و 5 ولت 2 آمپر را در اختیار کاربر می‌گذارد. به همین دلیل هم می‌توانید این پاوربانک را به گوشی‌های دارای فناوری شارژ سریع متصل کرده و هم پوشیدنی‌های هوشمند کم‌مصرف را با آن شارژ کنید

  3. با سلام خدمت شما
    پاور بانک شیائومی Mi Pro مجهز به درگاه USB نوع C که این پاور بانک قاتبلیت شارژ زود هنگامو داره و طراحی این پاور بانک باعث شده که یک پاور بانک عالی و خوب باشد .

  4. سلامخسته نباشید
    با همراه داشتن این پاور بانک قدرتمند شیائومی میشه گفت همیشه گوشیت شارژ داره حتی اگه برق نباشه با این شارژ میتونم گوشیمو شارژکنم که علاوه بر گوشی تبلت هم پشتیبانی میکنه و برای مسافرت و همه جا میشه با این شارژر گوشیمو شارژ کنم یک جوری شارزر سیاره

  5. پاور بانک شیائومی در کشور چین که پرفروش ترین برند پاوربانک هست و در ایران تازه داره جا میوفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا