راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

پاییز امسال زمان عرضه ساعت هوشمند Tag Heuer

سازنده‌ی سوئیسی ساعت‌های کلاسیک TAG Heuer، ساعت هوشمند خود را با قیمت ۱۴۰۰ دلار پاییز سال جاری عرضه خواهد کرد. این ساعت هوشمند از پردازنده‌ی ساخت اینتل بعنوان قلب پردازشی خود بهره می‌برد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

پاییز امسال زمان عرضه ساعت هوشمند Tag Heuer

TAG Heuer برند سوئیسی که در زمینه ساخت ساعت‌های لوکس کلاسیک فعالیت دارد، قیمت و تاریخ عرضه ساعت هوشمند و لوکس اندروید وِر خود را اعلام کرد. از آنجا که رشد اندروید وِر ادامه دارد و با رقبایی همچون اپل‌واچ مواجه می‌شود، گوگل تصمیم گرفته تا سیستم عامل خود را برای گجت‌های پوشیدنی توسعه دهد. TAG Heuer با مشارکت گوگل و اینتل، اولین ساعت لوکس اندروید وِر خود را ایجاد می‌کند و برای رقابت باساعت‌ هوشمندرده‌بالای اپل‌واچ راهی بازار خواهد کرد.

ساعت هوشمند TAG Heuer قیمتی معادل ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت و در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری عرضه می‌شود. ممکن است قیمت این ساعت برای برخی افراد گران به نظر برسد، اما این قیمت در مقایسه با قیمت بسیاری از ساعت‌های لوکس یا نسخه ادیشن اپل‌واچ که ۱۰٫۰۰۰ دلاری است، کمتر است. عمر باتریساعت‌ هوشمندTAG Heuer حدود ۴۰ ساعت خواهد بود، این بازه در مقایسه با عمر باتری‌ ساعت‌های هوشمندی نظیر اپل‌واچ یا ساعت‌های اندروید وِر بیشتر است.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام

    تگ هویر، سازنده ساعت و عینک‌های لوکس، اولین ساعت هوشمند خود با نام TAG Heuer Connected ساخته. این ساعت هوشمند از سیستم عامل اندروید ور قدرت می‌گیرد و قیمتی برابر با 1500 دلار دارد.این ساعت هم مانند ساعت ها و عینک های لوکس این کمپانی بسیار لوکس و گران قیمته. این ساعت با همکاری شرکت‌های اینتل و گوگل ساخته شده. TAG Heuer Connected را هوشمندترین ساعت لوکس جهان و گوگل نیز اولین ساعت لوکس اندرویدی می‌خواند. این ساعت هوشمند، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و از بدنه تیتانیومی باکیفیت ساخته شده است.ممنون ا زای تی بازار برای معرفی این محصول شیک و زیبا

  2. ساعت های هوشمند زیادی در بازار وجود دارند با برندهای مختلف و قیمت های مختلف،یکی از این ساعت های خوب ساعت هوشمند Tag Heuer است که این ساعت هوشمند از پردازنده‌ی ساخت اینتل بعنوان قلب پردازشی خود بهره می‌برد. متاسفانه این ساعت دارای قیمت تقریبا بالایی است،که در مقیسه با برندهای مشابه کمی گرانتر به نظر میرسد،سپاس از سایت خوب آی تی بازار به علت درج اخبار با توضیحات خوب و کامل.

  3. با سلام
    پاییز امسال زمان عرضه ساعت هوشمند Tag Heuer که این ساعت طراحی دستبند و صفحه ی زیبایی است و قیمت این ساعت هم مناسب است و با استقبال خوبی رو به رو شد. این ساعت دارای امکانات خوبی است

  4. با سلام
    پاییز امسال زمان عرضه ساعت هوشمند Tag Heuer که این گوشی قطعا خریدار های زیادی خواهد داشت.ساعت هوشمند TAG Heuer قیمتی معادل ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت و در ماه اکتبر یا نوامبر سال جاری عرضه می‌شود. ممکن است قیمت این ساعت برای برخی افراد گران به نظر برسد، اما این قیمت در مقایسه با قیمت بسیاری از ساعت‌های لوکس یا نسخه ادیشن اپل‌واچ که ۱۰٫۰۰۰ دلاری است، کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا