آموزش و ترفند

پشتیبانی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 از آیفون

پشتیبانیساعت هوشمند سامسونگ Gear S2از آیفون های اپل قابلیت جدید این اسمارت واچ بوده و این ساعت دیگر فقط اندروید را ساپورت نخواهد کرد. همان طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ چند صباٖحی است که بر روی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی تایزن تمرکز کرده است و چندی پیش نیز ساعت‌های هوشمند جدید خود را با نام‌های Gear S2 و Gear S2 Classic معرفی کرد که با اغلب دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کنند. اما کاربران آی‌فون نمی‌توانند از آن‌‌ها بهره ببرند و البته این درحالیست که چندی پیش اندروید Wear نیز از آی‌فون‌های اپل پشتیبانی کرد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

بر اساس یک وب‌سایت بریتانیایی، سخنگوی سامسونگ اعلام کرده است که این کمپانی تلاش کرده تاساعت هوشمندGear S2 با اغلب دستگاه‌ها کار کند و البته در این خصوص شاهد پشتیبانی از آی‌فون‌های کمپانی اپل نیز خواهیم بود. سامسونگ در تلاش است تا پشتیبانی ساعت‌های هوشمند تایزنی خود را از آی‌فون نیز فراهم آورد تا کاربران آی‌فون‌های کمپانی اپل نیز بتوانند از این اسمارت واچ‌های تایزنی استفاده کنند.

سامسونگ Gear S2 و Gear S2 Classic اکتبر امسال (مهر-آبان) عرضه خواهند شد که فعلا قیمت آن‌ها معلوم نیست اما انتظار می‌رود که نسخه Gear S2 Classic گران‌تر از Gear S2 باشد. هر دو محصول در برابر آب مقاوم هستند و شاهد یک نمایشگر 1.2 اینچی بر روی آن‌ها هستیم که ساختاری دایره‌ای دارد و از پنل Super AMOLED بهره می‌برد و وضوح تصویر 360 در 360 پیکسل را ارایه می‌دهد.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام
    پشتیبانی ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 از آیفون های اپل قابلیت جدید این اسمارت واچ بوده و این ساعت دیگر فقط اندروید را ساپورت نخواهد کرد. همان طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ چند صباٖحی است که بر روی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی تایزن تمرکز کرده است و چندی پیش نیز ساعت‌های هوشمند جدید خود را با نام‌های Gear S2 و Gear S2 Classic معرفی کرد که با اغلب دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کنند.

  • ساعت های هوشمند متنوع و با قیمت های مختلفی در بازار وجود داره ،که ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 که از آیفون پشتیبانی میکنه یکی از این ساعت ها است،یکی از ویژگی های خوب این ساعت سازگاری اون با اغلب دستگاه ها است. در برابر آب مقاومه و نمایشگر 1.2 اینچی داره،مرسی و تشکر.

  • با سلام وو خسته نباشید
    شتیبانی این ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 از آیفون های اپل قابلیت جدید که برام خیلی جالب بوده که بتونه ساعت هوشمند Gear S2 با اغلب دستگاه‌ها کار کند

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل