راهنمای خرید

پیش فروش فبلت جدید شیائومی Mi MIX آغاز شد

پیش فروش فبلت جدید شیائومی Mi MIX آغاز شد و کمپانی Xiaomi این تبلت را مجهز به ceramic acoustic technology کرده است به طوری که در موقع تماس دیگر نیازی به اسپیکر نمی باشد و دوربین سلفی این Phablet نیز در پایین نمایشگر قراد دارد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

شیائومی امروز همه را سورپرایز کرد و از یک فبلت 6.4 اینچی با بدنه سرامیکی رونمایی کرد. این محصول که Mi MIX نام دارد، با همکاری طراح فرانسوی فیلیپ استارک، طراحی شده و نمایشگر لبه تا لبه دارد. شیائومی کم‌ کم اسلحه خود را به سمت سامسونگ و اپل نشانه رفته، اما Mi MIX نشان می‌دهد که شیائومی دوست ندارد در سایه بماند و رقابت سر به سر را بیشتر دوست دارد.

تبلت Mi MIX از اسنپدراگون 821 و 4 گیگابایت رم LPDDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌ برد. البته یک نسخه پرو نیز از آن وجود دارد که چیپستی مشابه 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و حاشیه حسگر اثر انگشت و دوربین آن از طلای 18 عیار ساخته شده است! ظاهرا شیائومی علاقه دارد تا علاوه بر اپل و سامسونگ، طرفداران برندهای لاکچری را نیز به خود جذب کند.

فبلت Mi MIX به باتری 4400 میلی ‌آمپری مجهز بوده که می ‌توانید با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3 آن را شارژ کنید. هر دو محصول از فناوری NFC و USB Type-C پشتیبانی می ‌کنند. این محصول ابعاد 158.8 در 81.9 در 7.9 میلی ‌متر داشته و 209 گرم وزن دارد.

سوالی که اینجا مطرح می ‌شود این است که چگونه می‌ توان با یک فبلت سرامیکی تماس گرفت؟ به جای اسپیکر فبلت شیائومی Mi MIX از تکنولوژی اتصالی آکوستیک سرامیکی (cantilever piezoelectric ceramic acoustic technology) استفاده می ‌کند. در این تکنولوژی، صدا به صورت پرتو به نمایشگر خورده و شما قادر به شنیدن مکالمه هستید،‌ بدون اینکه نیازی به اسپیکر داشته باشید. این تکنولوژی را می ‌توان به معنای واقعی کلمه، نوآوری خواند.

در دپارتمان عکاسی،دوربین16 مگاپیکسلی اصلی با فناوری PDAF را می ‌بیند که در زیر آن حسگر اثر انگشت قرار دارد. اما دوربین سلفی را در جای همیشگی نمی‌ یابید. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پایین نمایشگر قرار دارد! همانطور هم که می ‌بینید در بالا، جای خالی وجود ندارد. سنسور مجاورتی این فبلت از نوع اولتراسونیک است.

فبلت Mi MIX با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 517 دلار عرضه می‌ شود. فبلت بزرگتر با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 590 دلار روانه بازار می ‌شود. پیش فروش هر دو فبلت شروع شده و در 13 آبان (4 نوامبر) در چین عرضه می ‌شوند. نکته اینکه شیائومی برای هر دو محصول یک کیس چرمی نیز در نظر گرفته که همراه با آنها عرضه می‌شود (بدون هزینه اضافی).

لیست قیمت تبلت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تبلت شیائومی بایوستار برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • فبلت شیائومی Mi MIX ظاهرا خیلی قشنگه من خیلی خوشم اومد از این فبلت Xiaomi منتها چطوری می تونم این تبلت شیائومی Mi MIX از سایت آی تی بازار خریداری کنم!؟

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل