دسته بندی: موبایل

پیش فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 7 در ایران آغاز شد

پیش فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 7 در ایران آغاز شد و این تلفن هوشمند دارای هدایای ویژه ای می باشد همچنین کاربران می توانند اسمارت فون گلکسی نوت 7 را در رنگ بندی های مختلف از سوی فروشندگان تایید شده در ایران خریداری نمایند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

پیش‌ فروش جدید ترین گوشی موبایل سامسونگ، گلکسی نوت 7 از 30 مرداد 1395 در ایران آغاز شد. علاقمندان می‌ توانند این فبلت را از طریق آدرس اینترنتی www.samsung.com/iran و با انتخاب یکی از سه فروشنده رسمی سامسونگ پیش ‌خرید و در کنار نوت 7 هدایایی نیز دریافت کنند. این پیش ‌فروش برای تعدادی محدودی گوشی موبایل و برای سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی انجام می ‌شود که تا 14 شهریورماه در اختیار ثبت ‌نام ‌کنندگان قرار بگیرد.

هدایای ویژه گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 7 :

سامسونگ برای پیش ‌فروشگوشی موبایلنوت 7  در ایران تدارک ویژه‌ای دیده است. هدفون بی ‌سیم Level U به اضافه شارژر بی ‌سیم ایستاده سامسونگ هدایایی هستند که به صورت ویژه برای خریداران گوشی موبایل سامسونگ نوت7 درنظر گرفته شده ‌اند.

این بسته‌ به ‌صورت رایگان در اختیار کسانی قرار می‌ گیرد که از 30 مرداد،  گوشی موبایل گلکسی نوت 7 را پیش ‌خرید کنند. هر سه فروشگاهی که برای فروش پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شده‌اند،  گوشی موبایل نوت 7 را با این شرایط خاص پیش‌ فروش می‌ کنند و تنها همین یک ‌بار است که چنین پیشنهادی پیش ‌روی کاربران قرار می‌ گیرد. این فبلت با گارانتی رسمی سامسونگ به‌ فروش می‌ رسد و کاربران می ‌توانند از خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران نیز در حد کمال بهرمند شوند.

فروشنده‌ های رسمی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 7 در ایران :

هنگام پیش ‌خرید و انتخاب بسته هدیه کاربران باید یکی از 3  فروشنده رسمی‌ ای که در سایت سامسونگ ایران به آدرس دقیق www.samsung.com/iran/note7preorder مشخص شده است را انتخاب کنند. این فروشگاه ‌ها به ترتیب عبارتند از: دیجی ‌کالا، مایکروتل ‌پلاس و ویستورتک که شاید این آخری را به نام گروه هماهنگ هم بشناسید.

فروشنده‌ های رسمی که در سایت سفارشات را دریافت می ‌کنند موظف ‌اند گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 7 پیش ‌خرید شده را از 14 شهریور به دست صاحبان خود برسانند البته ممکن است در این بین برخی کاربران به دلیل انتخاب رنگ ‌های خاص یا مشکلات یک فروشگاه در ارسال محصولات، کمی دیرتر از سایرین گوشی موبایل گلکسی نوت 7 خود را دریافت کنند. دفتر مرکزی سامسونگ تاکید کرده است که این شرایط دیگر هرگز برای خرید مشهور ترین گوشی موبایل قلم‌ دار دنیا تکرار نخواهد شد؛ پس برای اطلاعات بیشتر کافی است به آدرس www.samsung.com/iran مراجعه کنید.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • ما که نمایندگی فروش گوشی های سامسونگ هستیم هنوز پیش فروش گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 7 در ایران آغاز نکردیم

  • من گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 7 دیروز پیش خرید کردم امیدوارم تا 14 شهریور به دستم برسه واقعا حرفه ای خیلی خوشم اومد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل