موبایل

رونمایی کارت حافظه میکرو اس ‌دی سامسونگ EVO Plus با ظرفیت 256 گیگابایت

رونماییکارت حافظه میکرو اس ‌دیسامسونگ EVO Plus با ظرفیت 256 گیگابایت به تازگی از سوی کمپانی Samsung به وقوع پیوست و نشان داد که این مموری کارت می تواند 12 ساعت ویدئو با کیفیت 4K UHD در خود نگه دارد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت حافظه سامسونگ میکرو اس ‌دی EVO Plus

کمپانی سامسونگ به تازگی از کارت حافظه میکرو اس ‌دی EVO Plus با ظرفیت 256 گیگابایت رونمایی کرد. این کارت حافظه، بیشترین ظرفیت در کلاس خود را دارد و سرعت بسیار بالایی را  نیز دارا می باشد. این کارت حافظه برای استفاده از اسمارت فون‌ها، تبلت‌ ها،دوربین‌های 360  درجه ای ، پهپاد ها و دوربین‌ های اکشن طراحی شده است. 256 گیگابایت، حافظه زیادی است و می‌تواند 12 ساعت ویدئو 4K UHD و یا 33 ساعت ویدئو اچ ‌دی را نگه دارد.

کارت حافظه سامسونگ میکرو اس ‌دی EVO Plus

این کارت حافظه به دلیل وجود تکنولوژی V-NAND سامسونگ، عملکرد بسیار بالایی دارد و می‌ تواند سرعت خواندن، 95 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 90 مگابایت بر ثانیه را فراهم کند. این سطح از عملکرد، هم برای کاربران حرفه ‌ای و هم برای کاربران عادی که می ‌خواهند تصاویر با کیفیت بالا یا ویدیوهای 4K ضبط کنند، مناسب است. کمپانی سامسونگ کارت حافظه ی  EVO Plus با ظرفیت 256 گیگابایت را از ماه ژوئن با گارانتی 10 ساله محدود و با قیمت 249.99  دلار عرضه می‌ کند.

لیست قیمت کارت حافظه

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام،کارت های SSD که در بازار وجود دارند دارای حافظه تقیبا قابل قبولی هستند اما کارت حافظه میکرو اس ‌دی سامسونگ EVO Plus با ظرفیت 256 گیگابایت است و یکی از بهترین هاست، این کارت حافظه برای استفاده از اسمارت فون‌ها، تبلت‌ ها، دوربین‌ های 360 درجه ای ، پهپاد ها و دوربین‌ های اکشن طراحی شده است. 256 گیگابایت، حافظه زیادی است و می‌تواند 12 ساعت ویدئو 4K UHD و یا 33 ساعت ویدئو اچ ‌دی را نگه دارد. که بسیار فوق العاده است ممنون و تشکر از آی تی بازار.

  2. سلام
    رونمایی کارت حافظه میکرو اس ‌دی سامسونگ EVO Plus با ظرفیت 256 گیگابایت به تازگی از سوی کمپانی Samsung به وقوع پیوست و نشان داد که این مموری کارت می تواند 12 ساعت ویدئو با کیفیت 4K UHD در خود نگه دارد.

  3. کارت حافظه میکرو اس ‌دی سامسونگ EVO Plus ظرفیت خیلی خوبی داره ومنو از داشتن فلش دیگ بی نیاز کرده عملکرد بالایی داره سرعت خوندنشم خیلی خوبه از قیمتشم ر اضیم

  4. همچین ظرفیتی برای یه میکرو اس دی واقعا خیلی کارامد می تونه باشه برامون و دیگه فک نکم دیکه با مموری کارت میکرو اس ‌دی سامسونگ EVO Plus با ظرفیت 256 گیگابایت نیازی به فلش هم داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا