راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

کارت گرافیک GeForce GTX 960 مخصوص گیمر ها

کارت گرافیک GeForce GTX 960مخصوص گیمر ها:در طراحی کاملا آشنا، کمپانی گیگابایت کارت گرافیک GeForce GTX 960 را این بار در سایز ITX  عرضه می کند. این کارت برای کیس های کم حجم نظیر mITX طراحی شده و با وجود پردازنده گرافیکی GTX 960 و دو گیگابایت حافظه ویدئویی ؛ باید عملکرد نسبتاً مناسبی ارائه کند.

کارت گرافیک GeForce GTX 960 مخصوص گیمر ها

پردازنده گرافیکی GeForce GTX 960 بر اساس فناوری ساخت 28 نانومتری و مبتنی بر معماری ماکسول انویدیا می باشد و تعداد 1024 هسته CUDA دارد. در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

GV-N960IX-2GD فقط 18.1 سانتی متر طول دارد و به به آسانی در اغلب کیس های کوچک ITX جای می گیرد. این کارت دارای بُرد PCB با طراحی اختصاصی گیگابایت است و توان مورد نیاز خود را از طریق یک کانکتور شش پینی PCIe تامین می کند، گیگابایت برای خنک نگه داشتن این کارت راهکار خنک سازی جمع و جوری را بکار برده که از یک فن 90 میلی متری و رادیاتور آلومینیومی متراکمی تشکیل شده است.
حرارت تولید شده توسط پردازنده گرافیکی مستقیماً توسط دو لوله ناقل حرارت مسی 8 میلیمتری به رادیاتور منتقل و سپس توسط فن دفع می شود.

کارت گرافیک GeForce GTX 960 مخصوص گیمر ها

فرکانس حافظه و هسته این کارت دست نخورده باقی مانده و همانند مدل مرجع GTX 960 است، فرکانس حافظه 7 گیگاهرتز و فرکانس پایه هسته 1127 مگاهرتز می باشد که در حالت بوست به 1178 می رسد، دو گیگابایت حافظه ویدئویی GDDR5 با رابط 128 بیتیپردازندهگرافیکی را همراهی می کند.

خروجی های تصویر این کارت از دو درگاه dual-link DVI، یک درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه DisplayPort 1.2 تشکیل می شود. این کمپانی تاکنون قیمت و یا زمان عرضه این محصول را اعلام نکرده است.

کارت گرافیک GeForce GTX 960 مخصوص گیمر ها

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. اکارت گرافیک GeForce GTX 960 یک محصول فوق العاده است که باید نسیبت به آن توجه خاصی داشت به خصوص که گیگا بات بر روی pcb ان طراحی داشته که نشان دهنده ان است که چیز خوبی در می آید و داشتن رادیاتور نشان دهنده آن است که این کارت گرافیک فوق الاده کارکرد قوی دارد که گرم می شود وباید این گونه آن را خنک کرد
    ممنون از ای ت ی بازار

  2. این کارت گرافیک خیلی مجهزه و برای گیمر های حرفه ای عالیه. سرعت خیلی بالایی داره و همینطور هم تونسته سیستم خنک کننده خوبی رو داشته باشه

  3. با سلام خدمت شما
    کارت گرافیک GeForce GTX 960 مخصوص گیمر ها که این کارت گرافیک دارای امکانات زیادی است و یکی از بهترین کارت گرافیک ها برای گیمیر ها است که توجه بعضی از گیمیر های بزرگ رو به خودش جلب کرده

  4. با سلام وتشکر از ای تی بازار و خبر های داغ و خوبش که از دنیای دیجیتال در اختیار ما میزاره این کارت گرافیک از بهترین هاست و خیلی قدرتمنده برای گیمر های حرفه ای ساخته شده امیدوارم قیمتش هم خوب و مقرن به صرفه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا