موبایل

کاهش قیمت گوشی های 4G بازار موبایل در ماه های آینده

بر اساس گفته پن جیوتانگ، یکی از شرکای دپارتمان سرمایه گذاری و مالی شرکت شیائومی، قیمت گوشی موبایل های اندروید 4G کاهش چشمگیری را در ماه های آینده تجربه خواهند کرد، که دلایل زیادی برای افت قیمت این گوشی های هوشمند وجود دارد.

کاهش قیمت گوشی موبایل های 4 جی

لیست قیمت گوشی موبایل

از جمله این دلیل ها، کاهش قیمت زیادی بود که برای گوشی های آیفون سری 11 در چین اتفاق افتاد. اگر تولیدکنندگان تلفن هوشمند های چینی بخواهند، همچنان قیمت رقابتی خود را با iPhone 11 حفظ کنند، باید گوشی های رده بالای خود را با قیمت نهایی پایین تری عرضه کنند.

دلایل کاهش قیمت گوشی های هوشمند در ماه های آینده :

 این کاهش قیمت تلفن های هوشمند برندهای مختلف این است، که از آنجا که پشتیبانی شبکه 5G در حال گسترش در تمام کشورها و شهرها می باشد و روز به روز هم تعداد گوشی های هوشمند 5G در حال افزایش است، این موضوع باعث کاهش جذابیت گوشی های هوشمند اندروید 4G برای مخاطبان خواهد شد.

کاهش قیمت گوشی های هوشمند

دلیلی دیگر برای پیش بینی این کاهش قیمت شیوع Covid-19 یا همان کروناست. در حال حاضر رکود شدیدی در بازارهای کلیدی همچون اروپا، و قسمت های شمالی و جنوبی آمریکا به وجود آمده است که رقابتی ماندن در این بازار بیش از پیش سخت تر و با اهمیت تر شده است.

احتمالا دلیل اینکه شرکت اپل قیمت گوشی های هوشمند آیفون 11 را در چین کاهش داده، این است که با توجه به شیوع و همه گیری بیماری در جهان فروش محصولات این شرکت و سایر شرکت های رقیب به شکل شدیدی افت پیدا کرده، همچنین اپل همانطور که پیش تر اعلام کرده بود در حال ارائه آیفون های نسل بعدی در اواخر 2020 به بازار می باشد.

گوشی های محبوب بازار آی تی

اپل وعده داده بود که در سال جاری سری آیفون 12، را که شامل آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرومکس، آیفون 12 پلاس و همچنین گوشی اقتصادی آیفون 9 را به بازار عرضه خواهد کرد. از گوشی های که احتمال می رود در ماه های آینده دچار افت قیمت شوند می توان به محبوب ترین گوشی های هوشمند فعلی بازار موبایل اشاره کرد :

گوشی شیائومی ردمی نوت 7

گوشی سامسونگ گلکسی S10 پلاس

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی ردمی K20 Pro

گوشی سامسونگ گلکسی A50

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

گوشی شیائومی ردمی نوت 7 پرو

گوشی هوآوی P30 Pro

گوشی وان پلاس 7 پرو

گوشی شیائومی می 9

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اولا که خب مطمئنا این کاهش در ایران به هیچ عنوان چشمگیر نخواهد بود، دوما که عرضه ی 5G نیازمند بسترسازی جهانیه
    که مطمئنا همه ی کشورها این بستر رو به زودی نخواهند نداشت
    پس عملا این خبر میتونه یک پیش بینی باشه فقط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا