راهنمای خریدراهنمای خرید گجتهندزفری و هدست

گلکسی بادز 2 سامسونگ، یک تجربه شنیداری جدید

به تازگی و همراه با دیگر محصولات جدید سامسونگ، گلکسی بادز 2 هم رونمایی شد. این هندزفری بیسیم سامسونگ در شکل و رنگ بندی جذابی تا دو هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر وبسایت سامسونگ امکان پیش خرید این محصول با قیمت 160 دلار را فراهم نموده است. هرچند قیمت آن به همراه کیس شارژر استاندارد خودش 20 دلار گران تر خواهد بود.

بعد از اپل ایرپادز، این سامسونگ بود که اقدام به تولید ایربادز کرد و در مدل های قبلی که ارائه داد، کیفیت هندزفری بیسم خود را به طرفدارانش اثبات کرد. مقایسه های زیادی بین اپل ایرپادز و گلکسی بادز صورت گرفته است اما در حقیقیت گلکسی ایربادز 2 هیچ چیزی کمتر از ایرپادزهای اپل ندارد. این هندزفری جدید سامسونگ در چهار رنگ سیاه، سفید، سبز و ارغوانی عرضه خواهد گردید.

گلکسی بادز 2 سامسونگ ویژگی ها، قیمت و تاریخ رونمایی

لیست قیمت هندزفری بلوتوث سامسونگ

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2

اولین و مهمترین ویژگی این است که هندزفری بیسیم از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی می کند، تا 98 درصد، آنطور که سامسونگ ادعا می کند، می تواند صداهای محیط را حذف کند. هرچند می تون با غیرفعال کردن این ویژگی، حواستان به صداهای محیط اطراف هم باشد. هندزفری Galaxy Buds 2 به همراه یک کیس شارژر مربعی شکل عرضه می شود. این کیس ۴۱.۲ گرمی به کیس گلکسی بادز پرو شبیه است. قابلیت استفاده از کنترل لمسی هم برای این گجت فراهم آمده است به این صورت که با لمس هندزفری می توانید آن را قطع یا تغییراتی را بر روی آنچه در حال شنیدنش هستید اعمال کنید.

در مورد باتری این محصول باید گفت در هر ایرباد یک باتری کوچک ۶۱ میلی ‌آمپری قرار دارد و کیس شارژ گلکسی بادز ۲ نیز از باتری بزرگتر ۴۷۲ میلی ‌آمپری بهره می ‌برد. در مجموع می توان به همراه حذف نویز فعال تا ۲۰ ساعت از ایرباد خود استفاده کرد و با خاموش کردن حذف نویز فعال این میزان به ۲۹ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

مشخصات فنی هندزفری سامسونگ گلکسی بادز 2

مشخصات ظاهری Galaxy Buds 2

در اولین دید، هندزفری بلوتوث سامسونگ مدل گلکسی بادز 2 طراحی متفاوتی با گلکسی بادز پرو دارد. کمی کوچکتر با سری های پلاستیکی نسبت به مدل قبلی این هندزفری ارائه می شود. رنگ این ایرباد نیز متناسب با رنگ بخش داخلی کیس خواهد بود، با این تفاوت که ایرباد از یک لایه براق بهره می ‌برد. همانند نسل ‌های قبل، گلکسی بادز ۲ به راحتی  در گوش جای می ‌گیرد.

مشخصات ظاهری Galaxy Buds 2

این هندزفری سامسونگ می تواند به راحتی با دستگاه ای اندرویدی هماهنگ شود. هرچند می توان آن را با گوشی های آیفون نیز به کار برد. اما در آن صورت فقط در حد یک هندزفری بیسیم ساده کاربرد دارد و نمی توان از همه ویژگی های آن بهره برد. گلکسی بادز ۲ سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم است. به این معنی که می توان در هنگام استفاده از آن می توان در باران راه رفت یا حین ورزش کردن نگران نفوذ عرق به آن نبود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا