موبایل

گوشی گلکسی S21 اولترا با قلم S Pen عرضه می شود

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا با پشتیبانی از قلم اس پن به بازار روانه خواهد شد. کاربران سامسونگ می دانند که قلم S Pen مخصوص به گوشی های سری نوت است ولی ظاهرا این بار گوشی Galaxy S21 Ultra نیز از این قلم بهره می برد. پس علاوه بر ویژگی های فوق العاده سری اس، این گوشی می تواند از خصوصیات استفاده از قلم اس پن هم پشتیبانی کند. این گوشی از اولین رونمایی های سامسونگ در سال 2021 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا 5جی با قلم اس پن

لیست قیمت گوشی سامسونگ

ویژگی های گوشی گلکسی اس 21

در مورد گوشی موبایل ساموسنگ مدل S21 هنوز اطلاعات قطعی در مورد مشخصات فنی وجود ندارد. اما شایعاتی که در مورد این گوشی موبایل پرچمدار اس 21 وجود دارد بسیار جذاب به نظر می رسد. گفته می شود این گوشی دارای یک نمایشگر با وضوح 2K است و از نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد. نمایشگر این گوشی از هر چهار طرف دارای حاشیه یکسان است که این مورد برای اولین بار درطراحی یک گوشی اندروید به کار رفته است. پنل دوربین پشتی این گوشی هوشمند سامسونگ شامل یک دوربین 108 مگاپیکسلی بوده که نسل سوم ایزوسل است و تا 12 درصد در جذب نور از سنسور به کار رفته در گوشی اس 20 پیشرفته تر است. باتری موبایل سامسونگ مدل اس 21 اولترا یک باتری 5000 میلی آمپر است و احتمالا از شارژ سریع 45 واتی بهره خواهد برد. تراشه اسنپدراگون 875 اگزینوس به کار رفته در این گوشی از برترین تراشه های موجود در بازار است. همچنین گلکسی S21 از 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا

قلم اس پن به سری Galaxy S هم رسید

برای اولین بار سال 2011 بود که سامسونگ سری نوت را به بازار روانه کرد. قرار بود سری نوت در واقع مانند یک دفترچه یاددشت عمل کند اما با استقبال کاربران از این سری، حالا سری نوت سامسونگ طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و به یک سری پرچمدار تبدیل شده است. همچنین سامسونگ ویژگی های پیشرفته تری را به قلم های این گوشی پرچمدار اضافه کرد. حالا در رندرهای جدیدی که از گوشی اس 21 از سری دیگر پرچمدار سامسونگ یعنی سری S منتشر شده است یک قلم اس پن با یک محفظه برای نگهداری آن مشاهده می شود. هنوز اطلاعات رسمی در دست نیست که این قلم به صورت جزئی از این گوشی سامسونگ عرضه خواهد شد یا اینکه به عنوان یکی از لوازم جانبی باید جداگانه تهیه شود. اما در هر صورت گوشی هوشمند سامسونگ مدل  Galaxy S21 Ultra قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن را دارد.

قلم اس پن به سری گلکسی اس هم رسید

هرچند این شایعه در مورد این گوشی موبایل وجود دارد که بدون شارژر عرضه خواهد شد اما تا زمان رویداد رونمایی از این گوشی تا 14 ژانویه 2021 احتمالا اطلاعات قطعی دیگری به دست خواهد رسید. همچنین باید دید این سنت شکنی سامسونگ در مورد دیگر گوشی ها تکرار خواهد شد یا خیر.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. در رابطه با قلم های گلکسی S21 اولترا و قلمS Pen حرفی ندارم چون استفاده ای ازش ندارم ولی دررابطه با گوشی های بدون شارژر واقعا واقعا یه حرکت فقط تبلیغاتیه و هیچ مزیتی برای مشتری نداره، و اتفاقا به ضررش هم هست، چون مشتری میره فیک رو میخره و عمر گوشی موبایل پایین میاد، تو پک که باشه حداقل مطمئن هستیم که اصله و این بازی تبلیغاتی گوشی های بدون شارژر گول زننده ست، گوشی بدون نیاز به شارژر نیست که استقبال کنیم ازش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا