موبایل

گلکسی S21 FE یکی از بهترین گوشی های 2021 خواهد شد

با مشخصاتی که از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است، به نظر می رسد این گوشی به یکی از بهترین های سال 2021 تبدیل خواهد شد. با توجه به اینکه اخبار مربوط به گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 هنوز داغ است، اما عضو جدید این خانواده به زودی و با قیمتی پایین تر و اندکی تفاوت روانه بازار خوااهد شد. این سناریویی بود که سال گذشته سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 20 و بعد از آن گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن تکرار کرد.

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE به یکی از پرفروش ترین گوشی های موبایل سامسونگ در سال 2020 تبدیل شد و دلیل این امر هم عرضه آن با قیمتی کمتر و در زمانی درست بود. گوشی گلکسی S20 FE با اینکه قیمتی پایین تر از سری اس 20 سامسونگ داشت اما از ویژگی های خوب سخت افزاری خانواده اس 20 بهره می برد.

چطور سامسونگ می تواند گلکسی اس 21 اف ای را بهترین گوشی 2021 کند

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

چه تفاوت هایی در گوشی گلکسی S21 FE وجود دارد؟

با وجود اینکه سامسونگ به دلایل متعددی سعی در پایین نگه داشتن قیمت سری گلکسی اس 21 کرد، به نظر می رسد کارهای محدودی را برای گوشی موبایل سامسونگ مدل S21 FE بتواند انجام دهد. اولین فرضیه ای که برای این کاهش قیمت مطرح می شود استفاده از سخت افزار متفاوت با گوشی های سری اس 21 است. با توجه به پشتیبانی از تراشه های جدید که از مودم 5G یکپارچه بهره می برند، به نظر می رسد به جای تراشه اسنپدراگون 888 در سری S21، سامسونگ بخواهد از تراشه اسنپدراگون 870 در گوشی موبایل جدید خود بهره بگیرد.

چه تفاوت هایی در گوشی گلکسی S21 FE وجود دارد

نسل 4G دیگر در این سری تولید نخواهند شد. تراشه اسنگدراگون 870 هم که در واقع همان تراشه اسنپدراگون 865+ است که با نامی متفاوت برای گوشی های موبایل تولید 2021 به کار خواهند رفت. مورد دیگر برای کاهش قیمت در گوشی گلکسی S21 فن ادیشن، احتمالا کاهش کیفیت دوربین است. هرچند دوربین در گوشی موبایل مدل گلکسی اس 21، تفاوت خاصی با دوربین گوشی گلکسی اس 20 نداشت. اما به نظر می رسد با تغییر در دوربین تضعیف شده در مدل فن ادیشن، بتوان قیمت این مدل را کم کرد.

گوشی Galaxy S21 FE عرضه در زمان درست با قیمت مناسب

هر چند این مواردی که مطرح می شود احتمال دارد که به واقعیت تبدیل نشود، اما در ورود گوشی موبایل جدید با ویژگی های شبیه به S21 شکی نیست. این پیش بینی هم که گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن احتمالا یکی از بهترین گوشی های سال 2021 خواهد بود اصلا دور از واقعیت نیست. اگر سامسونگ بتواند با ترفندهایی قیمت این مدل را پایین نگه دارد همانند تجربه ای که برای گوشی هوشمند S20 FE تکرار شد، زمان و قیمت مناسب را برای عرضه خواهد یافت.

گوشی Galaxy S21 FE عرضه در زمان درست با قیمت مناسب

در هر صورت گوشی های سری Samsung Galaxy S21 آنقدر پر طرفدار و پر سر و صدا بودند که هنوز مدتی پس از عرضه آنها، خبرسازترین گوشی سامسونگ محسوب می شوند. تا چند ماه آینده تکلیف گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن هم مشخص خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. هرچند هم خوب باشه نمیتونه ب آیفون و دوربین و سرعتش برسه، البته با توجه به اینکه سامسونگ توایران فیلترو محدودیت نداره خوبه اما به ایفون نمیرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا