موبایل

گلکسی زد فولد 3 با اسنپدراگون 888 و دوربین فوق عریض خواهد آمد

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گلکسی زد فولد 3 با اسنپدرگون 888 و دوربین فوق عریض به بازار خواهد آمد. این گوشی که از سری خانواده گوشی تاشوی سامسونگ هستند قرار است تا ماه آینده یعنی آگوست عرضه شود. از مشخصات خوبی که در مورد این گوشی باید اشاره کرد، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 و 12 گیگابایت حافظه رم است. گوشی های تاشوی سامسونگ با استقبال خوبی در بازار روبرو شدند.

به گونه ای که کاربرانی که به گوشی های تاشو و انعطاف پذیر اطمینانی نداشتند با این گوشی ها به خرید ترغیب شدند. همزمان با سامسونگ شرکت های دیگر تولید کننده گوشی موبایل هم اقدام به طراحی و تولید گوشی های تاشو کرده اند. شیائومی و هوآوی بر روی مدل های تاشوی خود کار می کنند که باید دید می توانند با سامسونگ در این عرضه رقابت کنند یا خیر.

گلکسی زد فولد 3 با اسنپدرگون 888 و 12 گیگابایت رم

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

ویژگی های خوب گلکسی زد فولد 3 نسبت به مدل قبلی

گوشی گلکسی زد فولد ۳ قرار است به ‌عنوان جانشین گوشی گلکسی زد فولد ۲ که سال 2020 راهی بازار شد، رونمایی شود. هرچند به نظر می ‌رسد غیر از دوربین سلفی زیر نمایشگر، تغییر خاصی به نسبت نسل قبل نخواهد داشت. اما یک سری تغییرات دیگر هم وجود دارد که معمولا از نسلی به نسل دیگر شاهد آنها هستیم که به عنوان مثل پردازنده‌ اصلی آن که ارتقاء پیدا کرده است. همان طور که انتظار می رفت به نظر می ‌رسد گلکسی زد فولد ۳ قرار است از پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ به ‌عنوان تراشه خود بهره بگیرد. پردازنده ‌ای که اگرچه در حال حاضر قدرتمندترین مدل موجود نیست (چون اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس تازه معرفی شده است) اما توان پردازشی بالایی دارد و می تواند نیازهای حرفه ‌ای کاربران را با بالاترین سرعت ممکن مرتفع کند.

ویژگی های خوب گلکسی زد فولد 3 نسبت به مدل قبلی

در کنار پردازنده قدرتمند این گوشی سامسونگ، اما ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم هم وجود خواهد داشت که به نظر می ‌رسد قدرتمندترین مدل موجود باشد. نکته جذاب در این مورد این است که این ترکیب سخت  ‌افزاری در کنار اندروید ۱۱ به‌ عنوان سیستم ‌عامل پیش ‌فرض می ‌توانند تا مدت زمان طولانی، نیاز کاربران را در زمینه ‌های مختلف از جمله اجرای بازی یا اپلیکیشن ‌های سنگین گرفته تا مولتی تسکینگ و مواردی از این دست را برطرف کنند.

دوربین فوق عریض در گوشی تاشوی جدید سامسونگ

در کنار تراشه ارتقاء یافته این گوشی موبایل یک تغییر مثبت دیگر نیز قرار است به دوربین گلکسی زد فولد 3 اضافه شود و آن فوق عریض گلکسی زد فولد ۳ است. دوربینی که در زمینه‌ عکاسی شاید به اندازه‌ دوربین اصلی و تله ‌فوتو مهم نباشد، اما در بسیاری مواقع کم اهمیت بودن آن به خاطر این است که دوربین فوق عریض با کیفیتی در پنل استفاده نمی شود. ولی سامسونگ در خصوص گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 3، یک دوربین با کیفیت از نوع فوق عریض را به این گوشی اضافه کرده است که پیش بینی می شود کیفیت عکاسی را در آن بالاتر ببرد.

دوربین فوق عریض در گوشی تاشوی جدید سامسونگ

سامسونگ قصد دارد قابلیت فوکوس خودکار را به سنسور فوق عریض گلکسی زد فولد ۳ اضافه کند. قابلیتی که می‌ تواند در راستای افزایش محبوبیت این سنسور در بین کاربران نقش مهمی داشته باشد. در گلکسی زد فولد ۲ دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی بود، اما از قابلیت فوکوس خودکار در آن استفاده نمی شد. در زد فولد ۳ با توجه به آنچه که گزارش شده اندازه‌ سنسور همچنان ۱۲ مگاپیکسلی است با این تفاوت که این بار فوکوس خودکار هم به آن اضافه خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. واقعا دلیل محبوبیت این گوشی های تاشو رو اصلا نمیفهمم، تازه یه جا هم نوشته بود که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا میکنند اما اصلا کاربردی نیستند و صرفا جنبه جذابیتی دارن، بسایر سنگین هستند و کیفیت صفحه تاشو پایین، البته گوشی ای که من داشتم واسه دو سال پیش بود، تازگیا شاید اپل و سامسونگ بهترش کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا