موبایل

گوشی موبایل اپل آیفون 5se جایگزین خط تولید iPhone 5s

گوشی موبایل اپل آیفون 5se جایگزین خط تولید iPhone 5s خواهد شد و این اسمارت فون جدید توسط کمپانی اپل در ماه آوریل رونمایی می شود همچنین این تلفن هوشمند مجهز به یک سنسور فشار سنج می باشد. یکی از بزرگ‌ ترین اطلاعات لو رفته امروز مربوط به آیفون 4 اینچی جدید کمپانی اپل است که در صورت تائید می‌تواند بسیار جالب باشد.  آیفون 4 اینچی اپل، یک نمونه مینیاتوری ازآیفون 6 است.  طبق گزارشی که امروز منتشر شده است نام این دستگاه احتمالا Apple iPhone 5se است که حرف e در واقع گرفته شده از enhanced است. نام داخلی دستگاه هم N69 است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل اپل آیفون 5se

این گوشی موبایل اینچی از چیپست A8 در کنار پردازنده حرکتی M8 بهره خواهد برد. در واقع این ترکیب چیپست‌ها پیش از این در آیفون 6 وآیفون 6 پلاس نیز استفاده شده است. دوربین اصلی این محصول یک نمونه 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز 1.2 مگاپیکسل قدرت دارد. لازم به ذکر است که این مدل از قابلیت‌ های تصویر برداری پیشرفته و مناسبی بهره می‌ برد. به طور مثال با بهره‌ گیری از قابلیت Live Photos شما می‌توانید حدود 1.5 ثانیه ویدئو را قبل از ثبت هر تصویر و 1.35 ثانیه را بعد از ثبت تصویر ذخیره نمایید. این یعنی حدود 3 ثانیه فیلم قبل و بعد از هر عکس که می‌ تواند بسیار جالب و جذاب باشد. همچنین دوربین این محصول از سیستم پانارومای عریض‌ تر و سیستم فوکوس خودکار برای ذخیره ویدئو بهره مند است.

گوشی موبایل اپل آیفون 5se

با توجه به اینکه آیفون 4 اینچی اپل قرار است در کشور های در حال توسعه نیز عرضه شود، اپل از سیستم معروف خود یعنی Apple Play با بهره‌ گیری از فناوری NFC استفاده می‌ کند. یک سنسور فشار سنج نیز برای کمک به نرم افزار Health app تعبیه شده است. از دیگر سیستم ‌های ارتباطی این محصول می‌ توان به بلوتوث 4.2، فناوری VoLTE و وای فای 802.11ac اشاره کرد که همگی در آیفون 6s موجود است. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آیفون 5 اس ای عبارت‌اند از نقره‌ای، خاکستری و ترکیب خاکستری و رز گلد این رنگ‌ ها نیز تماما برای آیفون 6 اس و 6 اس پلاس عرضه شده است.

گوشی موبایل اپل آیفون 5se

البته باید اشاره کنیم با اینکه دوربین آیفون 5se از سیستم Live photo بهره مند است اما خبری از فناوری جذاب و جدید 3D Touch در آن نیست. در واقع نمایشگر این محصول همان مدلی است که اپل در سال 2013 برای تولید آیفون 5 اس استفاده کرد. البته لبه‌ های پخ پیشین با لبه ‌های منحنی که پیش از این در  آیفون 6 اس استفاده شده، جایگزین شده است.

گوشی موبایل اپل آیفون 5se

طبق اطلاعات لو رفته از اپراتور معتبر چین به نام China Mobile نشان می دهد  که رونمایی از این محصول در ماه آوریل اتفاق خواهد افتاد. آیفون 5se قرار است تا جایگزین خط تولید آیفون 5s شود و قیمت احتمالی آن چیزی در حدود 500 دلار خواهد بود. آخرین اطلاعات درز کرده حاکی از آن است که اپل در حال جایگزین کردن این خط تولید است و به زودی دعوت نامه مربوط به این مراسم طراحی و برای خبرنگاران ارسال خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. گوشی موبایل اپل آیفون 5se یکی از بهترین نسخه از گوشی هایی است که شرکت اپل تولید کرده ولی به دلیل اینکه نسخه های جدیدتری هم از این گوشی ها وارد بازار شده من فکر نمی کنم که دیگه کسی از این سری خریداری کنه ولی در کل گوشی موبایل های شرکت اپل حرف ندارند ولی تنها مشکلی که این گوشی ها دارند قیمت بالاشون در کشور ایران هستش و دیگه اینکه امروزه اکثر گوشی های هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند ولی این گوشی از این سیستم عامل پشتیبانی نمی کنند.

  2. با سلام و خسته نباشید
    رنگبندی این گوشی ها خیلی خوب و منحصر به فرد هستن . ضمن اینکه این گوشی ها لمس خیلی قوی تری دارن و همچنین سنسور فشار سنج نیز برای کمک به نرم افزار Health app خیلی به این گوشی کمک میکنه . اپل همیشه گوشی های عالی و با کیفیت تولید میکنه . این گوشی ها هم مقاومت خیلی زیاد و کیفیت عالی دارن

  3. با سلام
    گوشی موبایل اپل آیفون 5se جایگزین خط تولید iPhone 5s که این گوشی دارای امکانات خوبی است و طرفداران زیادی هم به دنبال دارد و شرکت اپل تصمیم گرفته جایگزینی برای این گوشی پیدا کند. این گوشی با امکانات بیشتری از نسخه ی قدیمی خود خواهد بود و توجه کاربران زیادی رو هم جلب کرده

  4. سلام خسته نباشید مدل موبایل اپل آیفون 5se با کارایی بالا و همچنین با این مدل گوشی از ان دسته از گوشی های هست که مستریان زیادی برای کیفیت بالای دوربین وهمچنینظاهر زیبایی که داره مطمعنن پرفروش هستن و و باعث شد جایگزین خط تولید iPhone 5s.امیدوارم در اینده نزدیک این موبایل اپل آیفون 5se در ای تی بازار برای فروش قرار بگیره

  5. با سلام
    ین گوشی موبایل اینچی از چیپست A8 در کنار پردازنده حرکتی M8 بهره خواهد برد. در واقع این ترکیب چیپست‌ها پیش از این در آیفون 6 وآیفون 6 پلاس نیز استفاده شده است. این گوشی طراحی زیباتری خوهاد داشت و امکانات و تغییرات جدید تری خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا