راهنمای خریدراهنمای خرید گوشی موبایل

گوشی جدید ایسوس رقیب آیفون 12 مینی

در خبرهای جدیدی به نظر می رسد که گوشی جدید ایسوس ذن فون 8 رقیب جدی برای گوشی آیفون 12 مینی خواهد بود. این گوشی قرار است در اواسط سال 2021 به بازار بیاید. از چند وقت پیش اخبار زیادی در حاشیه فروش گوشی آیفون 12 مینی وجود داشت که حکایت از فروش پایین این گوشی اپل داشت. رفته رفته این شایعات قوت گرفتند تا جایی که اپل برنامه کاهش تولید این سری را در دستور کار خود قرار داد. حالا قرار است ایسوس گوشی جدید خود یعنی Zenfone 8 را به عنوان رقیبی برای این گوشی به بازار روانه کند. ذن فون 7 سال گذشته در مدل های استاندارد و پرو وارد بازار شده بود اما ظاهرا امسال یک مدل جدید دیگر به سری گوشی ایسوس زن فون 8 اضافه خواهد شد. مدل مینی این سری همان رقیب اندرویدی آیفون 12 مینی است.

زن فون 8 ایسوس با یک مدل مینی جدید

لیست قیمت گوشی موبایل

مدل مینی گوشی Zefone 8 ایسوس عضو جدید خانواده زن فون

سیاستی که اپل در رونمایی از چندین مدل از یک سری در پیش گرفت، همچون دیگر سیاست های این شرکت توسط دیگر کمپانی های تولید کننده گوشی موبایل تقلید شد. علاوه بر ایسوس که در تولید گوشی موبایل مقاوم و گیمینگ معروف است، ردمی هم قصد داشت تا مدل مینی از پرچمداران خود را به بازار روانه کند که به دلیل قیمت بالای ساخت و مشکلاتی باتری، از این تصمیم منصرف شد. اما ایسوس ذن فون 8 مینی خود را در حالی به بازار می فرستند که بعد از رونمایی آیفون 12 مینی، عده ای به داشتن گوشی موبایل با ابعاد کوچک تمایل نشان دادند. سال گذشته مدل ذن فون 6 با ابعاد نمایشگر 6.67 اینچی به بازار روانه شدند. اما در سری 8 این گوشی موبایل احتمالا گوشی با ابعاد احتمالی 5.92 اینچ عرضه شود.

مدل مینی گوشی Zefone 8 ایسوس عضو جدید خانواده زن فون

ویژگی های گوشی موبایل ایسوس ذن فون 2

همانطور که گفته شد یک گوشی با ابعاد حدود 6 اینچ توسط ایسوس در سری ذن فون 8 در حال ساخت است. این گوشی که از پنال اولد بهره خواهد برد رفرش ریت 120 هرتز را پشتیبانی می کند. تراشه به کار رفته در آن هم اسنپدراگون 888 است چرا که این مدل یک پرچمدار محسوب می شود.

ویژگی های گوشی موبایل ایسوس ذن فون 2

این سری احتمالا از سیستم پنل دوربین مکانیکی پشتیبانی خواهد کرد به این طریق که پنل دوربین اصلی با گردش به عنوان دوربین سلفی هم قابل استفاده باشد. معنای دیگر این مدل دوربین استفاده از یک نمایشگر تمام صفحه بدون ناچ خواهد بود. هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری از این گوشی موبایل ایسوس در دسترس نیست اما به نظر می رسد این گوشی موبایل ایسوس از نظر سخت افزار رقیبی برای گوشی موبایل سامسونگ، و از نظر اندازه رقیب گوشی موبایل آیفون باشد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خود آیفون 12 یه پروژه شکست خورده هست، ایسوز میخواد با اون رقابت کنه خب به قطع نمی تونه اون فروش خوب مدنظرشون رو داشته باشن، این گوشیZefone 8 هم با توجه به مشخصاتی که من خوندم یه گوشی معمولی میانرده ست دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا