موبایل

گوشی موبایل جدید بلک ‌بری Priv با طرح سامسونگ اس 6 اج

لبه‌ های خمیده و نام جدید برایگوشی موبایل جدید بلک ‌بریخبری است که توسط مدیر کمپانی بلکبری تایید شد و این اسمارت فون Priv نام خواهد داشت. بلک‌بری به تازگی تایید کرد که گوشی جدیدی با نام Priv عرضه خواهد کرد. این گوشی که قبلا نیز با نام بلک‌بری ونیس فاش شده بود حالا در ویدئویی در دستان مدیر عامل بلک‌بری، جان چن، بار دیگر خودنمایی کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل بلک ‌بری Priv

مدیر عامل بلک‌بری به تازگی در ویدئویی با در دست داشتن گوشی جدید Priv این شرکت، حضور پیدا کرده است. همان طور که انتظار می‌رفت صفحه نمایش اینگوشی موبایلدارای دو لبه‌ی خمیده همانند اس ۶ اج پلاس خواهد بود. جان چن در این ویدئو صفحه نمایش ۵.۵ اینچی پریو را تایید کرده اما اشاره‌ای به رزولوشن آن نمی‌کند. هر چند انتظار می‌رود این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی باشد. به علاوه چن وجودپردازندهی اسنپدراگون در این گوشی را نیز تایید کرده است.

گوشی موبایل بلک ‌بری Priv

بلک‌بری پریو دارای صفحه کلید فیزیکی QWERTY بوده و صفحه کلید آن همانند بلک‌بری پاسپورت حساس به لمس خواهد بود. انتظار می‌رود پریو به زودی معرفی شود اما در حال حاضر در مورد زمان معرفی و قیمت آن اطلاعی در دست نیست.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    گوشی موبایل جدید بلک ‌بری Priv با طرح سامسونگ اس 6 اج که این گوشی توجه کاربران زیادی رو به خود جلب کرده و کاربران زیادی دنبال این گوشی هستند. این گوشی دارای طراحی زیبایی میباشند

  2. اینکه بلک بری شروع کرده به تولیدات گوشی با سیستم عامل اندروید نشان دهنده ان است که به خاطر نیازی که در مردم دیده می شود از تولیدات خوشد چشم پوشی کرده تا شرکت خود را سرپا نگه دارد و به ورشکستگی نرود اما اینکه از کیبرد qwert استفاده کرده هم می توان از مزایای آن دانست هم از معایب آن دانست مزایای آن از نظر اینکه روشی نوین در نوع توید گ.وشی های هوشمند اراده کرده که البته قبلا در گوشی های P سونی دیده می شد و عیب آن از این لحاظ که مهم تر از همه گوشی را بیش از حد لزوم بزرگتر جلوه می دهد

  3. سلام من با گوشی لمس برای تایپ کردن مشکل دارم کنم ولی فکر کنم این مدل بلک ‌بری Priv بتونه مشکل منو حل کنه و بتونم راحت تایپ کنم دوربین و ظاهرشم خوبه کی این محصول در سایت ایتی بازار میشود تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا