دسته بندی: موبایل

نخستین گوشی موبایل جهان با فناوری اسکن عنبیه محصول فوجیتسو

در کشور ما شرکت فوجیتسو را بیشتر به لپ تاپ هایش می شناسند، لپ تاپ هایی که تا مدت ها با همکاری زیمنس آلمانی تولید می شد و پس از پایان شراکت میان آنها، به طور مستقل و به نام فوجیتسو به فروش می رسند. البته سازنده ژاپنی در بازار گوشی های موبایل هم دستی دارد و تولیداتش را بیشتر در سرزمین مادری می فروشد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

این شرکت به تازگی ازگوشی موبایلهوشمندی به نام Arrows NX پرده برداشته که به فناوری اسکن عنبیه مجهز است و اولین از نوع خود در جهان محسوب می شود. مشابه با اثر انگشت که منحصر به فرد بوده و هر شخصی را می توان با اثر انگشتش شناخت، الگوی عنبیه چشم نیز برای هر فرد متمایز و منحصر به اوست.

این فناوری که فوجیتسو نام را Iris Passport نهاده، به کاربر امکان می دهد تا با نگاه به صفحه نمایشگوشی موبایلقفل آن را بگشاید و یا به راحتی وارد حساب کاربری ایمیل و شبکه های اجتماعی خود شود. از منظر سخت افزار Arrows NX چیپ ست دردسر ساز Snapdragon 810 را درون خود جای داده و 3 گیگابایت RAM همراه با 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

صفحه نمایش 5.2 اینچی و از نوع IPS بوده که با وضوح 1440p از تراکم 565 پیکسل بر اینچ بهره می برد. فوجیتسو برای دوربین اصلی هم کم نگذاشته و آن را به سنسور 21 مگاپیکسلی تجهیز نموده و برای تامین انرژی مجموعه نیز سراغ باتری 3120 میلی آمپر ساعتی را گرفته است.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    نخستین گوشی موبایل جهان با فناوری اسکن عنبیه محصول فوجیتسو که این گوشی بسیاردر میان مردم محبوب شده از استقبال خوبی هم برخوردار است.این گوشی مشابه با اثر انگشت که منحصر به فرد بوده و هر شخصی را می توان با اثر انگشتش شناخت، الگوی عنبیه چشم نیز برای هر فرد متمایز و منحصر به اوست.

  • با سلام و خسته نباشید . این شرکت فوجیتسو در تولید لب تاب خیلی موفق بوده و این گوشی جدید فوجیتسو خیلی معرکس و میشه حتی با چشم و نگاه کردن به صفحه ی اون قفل گوشی رو باز کرد و امیدوارم شرکت های برتر دنیا از این سنسور در گوشی هاشون استفاده کنن

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل