موبایل

گوشی موبایل اچ تی سی U Ultra یک فبلت پرکاربرد برای شما

گوشی موبایل اچ تی سی U Ultra یک فبلت پرکاربرد برای شما خواهد بود به طوری که صفحه نمایش این تلفن همراه 6 اینچی می باشد و با دارا بودن USB نوع C نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد همچنین در رنگ های متنوع عرضه خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل اچ تی سی U Ultra

لیست قیمت گوشی موبایل

اچ تی سی در اوایل دی ماه دعوت نامه هایی را برای مراسم 23 دی ارسال کرد که در آن یک حرف U به رنگ سفید در پس زمینه بنفش قرار داشت. طبق شایعات منتشر شده در «OnLeaks» به نظر می رسد که در مراسم مذکور شرکت اچ تی سی از موبایل هوشمند خود با نام HTC U Ultra رونمایی خواهد کرد که پیش از این با اسم رمز HTC Ocean Note شناخته می شد.

حساب توئیتری «OnLeaks» از جانب منبع خبری نه چندان معتبرش نوشته که موبایل HTC U Ultra به یک صفحه نمایش 6 اینچی مجهز خواهد بود. همچنین اشاره شده که جک هدفون 3.5 میلی متری نیز از موبایل یاد شده حذف شده است.

گوشی موبایل اچ تی سی U Ultra

حذف جک صدای 3.5 میلی متری به نظر چندان دور از منطق هم نیست و آرام آرام در اکثر تلفن های همراه رده بالای شرکت های معتبر در کنار ماژول دوربین دوگانه و USB-C مشاهده خواهد شد. فاش کننده خبر ادعا کرده است که فبلت هوشمند اچ تی سی از پورت USB-C بهره برده و در رنگ های مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین گفته شده که این گوشی موبایل دارای نسخه ای با پشتیبانی از دو سیم کارت خواهد بود.

گفتنی است که مدل های دیگری از HTC نیز قرار است در مراسم 23 دی ماه معرفی شوند که تاکنون با اسم رمزهای «Ocean Smart» و «Ocean Master» شناخته می شوند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل اچ تی سی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کار کردن با یه گوشی موبایلی که صفحه 6 اینچی داره خیلی سخته مخصوصا وقتی تو مترو یا جاهای شلوغ باشیم من گوشی موبایل اچ تی سی U Ultra نمی پسندم!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا