موبایل

گوشی موبایل ایسوس ZenFone 3 Deluxe مجهز به پردازنده 821

گوشی موبایل ایسوس ZenFone 3 Deluxe مجهز به پردازنده 821 می باشد و این اسمارت فون دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می کند و به زودی به لیست قیمت گوشی موبایل های ایسوس افزوده خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل ایسوس ZenFone 3 Deluxe

کمتر از 2 ماه پیش در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 ایسوس 3 اسمارت ‌فون جدید خود را معرفی کرد. اما این شرکت امروز سورپرایز جدیدی برای طرفداران خود داشت. در رویداد هنگ کونگ و تایوان، ایسوس فاش کرد که پرچمدار 5.7 اینچیِ این شرکت یعنی ZenFone 3 Deluxe ارتقای پردازنده خواهد داشت و به جای Snapdragon 820 از Snapdragon 821 که دیروز معرفی شده استفاده خواهد کرد.

گوشی موبایل ایسوس زن ‌فون 3 دیلاکس اولین دستگاهی است که رسما اعلام می ‌شود از این پردازنده‌ ی 2.4GHz استفاده می ‌کند. این اسمارت ‌فون از 6 گیگابایت حافظه‌ ی رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، امکان پشتیبانی از microSD و پردازنده‌ ی گرافیکی Ardeno 530 بهره می ‌برد.

گوشی موبایل ایسوس ZenFone 3 Deluxe

سایر خصوصیات این پرچمدار عبارتند از صفحه‌ی Super AMOLED فول اچ ‌دی و 5.7 اینچی، دوربین 23 مگاپیکسلی سونی IMX 318 با دیافراگمی با دهانه‌ ی f/2.0 و لرزش‌ گیر اپتیکال 4 محوره، NFC، باتری 3000mAh، شارژ سریع 3.0 و … .  البته دو نسخه‌ی معمولی ZenFone 3 Deluxe از همان پردازنده ‌ی اسنپدراگون 820 قدرت می‌ گیرند؛ مدل ارزان ‌تر با 4 گیگابایت حافظه ‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و مدل میانی با همان 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد.

گوشی موبایل ایسوس ZenFone 3 Deluxe

قیمت سه نسخه‌ ی مختلف گوشی موبایل زن‌ فون 3 دیلاکس به ترتیب از پایین به بالا، 500 دلار، 560 دلار و 780 دلار خواهد بود. سری گوشی‌های زن‌ فون 3 قرار است اواخر همین ماه میلادی در هند وارد بازار شوند. بنابراین به زودی می ‌توانیم مزایای پردازنده‌ ی سریع‌ تر را بررسی کرده و بازدهی انرژی آن را با اسنپدراگون 820 مقایسه کنیم.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    گوشی موبایل ایسوس ZenFone 3 Deluxe که در این مطلب بهش اشاره شده واقعا طراحی ظاهری زیبایی داره و سخت افزار خیلی قوی ای هم در ساخت این گوشی هوشمند استفاده شده من که یکی از طرفدارانشم ولی خوب بدون شک این اسمارت فون هوشمند ایسوس با این همه مزیتی که داره قیمت بالایی هم داره و فکر نکنم هر کسی توانایی خریدش رو داشته باشه ولی من که خیلی به گوشی های هوشمند علاقه دارم حتما اگه پیداش کنم امتحانش می کنم.

  2. ظاهرش که شبیه به گوشی موبابل های سونی ولی اینکه مجهز به پردازنده821 قابلیت خوبیه خوشم اومد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا