موبایل

گوشی موبایل لنوو Vibe C2 Power امروز معرفی شد

گوشی موبایل لنوو Vibe C2 Power امروز معرفی شد و مشخصات فنی این اسمارت فون نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای باتری قوی تری نسبت به نسخه اصلی خود می باشد و به زودی به لیست قیمت گوشی موبایل های لنوو نیز افزوده خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل لنوو Vibe C2 Power

کمپانی لنوو امروز در روسیه Vibe C2 Power را معرفی کرد که در واقع نسخه ارتقاء یافته Vibe C2 محسوب می شود. البته این اقدام اندکی عجیب به نظر می رسد که حدود یک ماه پس از معرفی نسخه اصلی، مدلی بهتر از آن روانه بازار شود.

به هر حال، اینگوشی موبایلجدید با باتری 3500 میلی آمپر ساعتی عرضه شده که 750 میلی آمپر ساعت قوی تر از باتری C2 بوده و استفاده از نام Power را در این اسمارت فون توجیه می کند. به علاوه، مقدار حافظه رَم در این تلفن همراه به 2 گیگابایت ارتقاء یافته است.

گوشی موبایل لنوو Vibe C2 Power

در دیگر مشخصات محصول جدید لنوو هیچ تفاوتی نسبت به نسخه اولیه دیده نمی شود. هر دو گوشی موبایل لنوو از صفحه نمایش 5 اینچی 720p از نوع IPS، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED، دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل، ارتباط 4G LTE و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش بهره می گیرند. همچنین اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده است.

البته افزایش ظرفیت باتری باعث ضخیم تر شدن این اسمارت فون نیز شده و از 8.6 میلیمتر در C2 به 9.54 میلیمتر در C2 Power رسیده و وزن آن نیز با 16.6 گرم افزایش، رقم 155.6 گرم را نشان می دهد.

گوشی موبایل لنوو Vibe C2 Power

گفتنی است قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده، اما Vibe C2 در حال حاضر با قیمت حدود 167 دلار در روسیه به فروش می رسد و با توجه به بهبود جزئی در سخت افزار موبایل جدید، احتمالاً قیمت آن نیز اندکی بیشتر باشد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ای تی باازاری ها.من شنیدم که این گوشی موبایل لنوو Vibe C2 Power قراره به تازگی وارد بازار بشه من شک ندارم که اگه وارد ایران بشه با خیلی از شرکت ها رقابت میکنه این مدل اسمارت فون لنوو نسبت به مدل قبلی خیلیی پیشرفته تر شده هم از نظر باطری هم حافظه داخلی البته با بزرگ شدن باطری این اسمارت فون لنوو اندازه تلفن همراه لنوو هم بزرگ شده که خیلی خوبه مطمعنم این بزرگی روی قیمت گوشی لنوو هم تاثیر میزاره با تشکر از همه

  2. سلام
    شرکت لنوو یکی از بزرگترین تولید کننده های لپ تاپ در دنیا هستش ولی تابه حال من ندیدم که این شرکت گوشی هوشمند هم تولید کنه و این اولین باری هست که من میشنوم ولی فکر کنم این گوشی هم مثل لپ تاپ های این شرکت دارای کیفیت خیلی خوبی باشه و حتما به این دلیل که این گوشی رو شرکت لنوو تولید کرده طرفدارای زیادی پیدا خواهد کرد.

  3. کاش گوشی موبایل لنوو Vibe C2 Power از نظر ظاهری هم تغییر می کرد… با وجود گوشی موبایل های که داخل بازار موبایل هست ظاهر اسمارت فون ها تاثیر زیادی در خریدشون داره. ولی شنیدم گوشی های موبایل لنوو از نظر کیفیتی بی نظیرن مخصوصاً گوشی لنوو وایب شات که میگن یک دوربین عکاسی حرفه ای هست بعد گوشی هوشمند لنوو

  4. کمپانی lenovo با معرفی گوشی لنوو وایب شات به بازار موبایل ایران حریف جدی برای اسمارت فون های چینی با کیفیت مثل گوشی هوشمند هواوی شد حالا با فروش گوشی ارزان قیمت باکیفیت چینی به نام گوشی موبایل لنوو vibe c2 power جلوی رقیب چینی خود یعنی گوشی موبایل تی پی لینک نفوس ارزان قیمت ارز اندام کرده است البته گوشی های لنوو با گارانتی اصلی سازگار ارقام اگر باشد جای اعتماد برای خریداران بازار موبایل ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا