موبایل

گوشی موبایل لنوو ZUK Edge به طور رسمی معرفی و رونمایی شد

گوشی موبایل لنوو ZUK Edge به طور رسمی معرفی و رونمایی شد و کمپانی محبوب لنوو در این کنفرانس اعلام کرد که این اسمارت فون شباهتی به گوشی موبایل شیائومی می میکس ندارد و همچنین با مشخصات فنی جدیدی به لیست قیمت گوشی موبایل های لنوو افروده می شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل لنوو ZUK Edge

لیست قیمت گوشی موبایل

کمپانی چینی لنوو به ‌صورت رسمی گوشی مورد انتظار زوک اج را معرفی کرد رونمایی از این گوشی موبایل از طریق یک کنفرانس آنلاین صورت گرفت. موبایل زوک اج از زبان طراحی منحصر‌به ‌فردی بهره می‌ برد و شباهتی به گوشی موبایل شیائومی می میکس ندارد. حاشیه‌‌ های نمایشگر این گوشی به‌ اندازه ‌ی می میکس باریک نیستند، ضمن آنکه این گوشی برخلاف رقیب خود از کلید فیزیکی هوم نیز بهره می ‌برد. طبق اعلام کمپانی سازنده، نمایشگر زوک اج 86.4 درصد از پنل جلوی آن را در بر گرفته و ابعاد دستگاه نیز معادل 7.68 × 74.5 × 142.9 است.

گوشی موبایل لنوو ZUK Edge

همان‌ طور که اشاره کردیم، کلید هوم این گوشی موبایل از نوع فیزیکی است و با حسگر اثر انگشت آن یک پارچه شده است؛ زوک اج نخستین گوشی هوشمند لنوو است که حسگر اثر انگشت آن زیر شیشه جای گرفته است. بدنه ‌ی گوشی موبایل لنوو ZUK Edge تمام‌ فلزی و پوشش نمایشگر آن از نوع شیشه‌ ی 2.5D است. اگرچه نام این گوشی موبایل ZUK Edge است؛ اما نمایشگر آن مسطح است. لنوو این گوشی موبایل را در دو رنگ سفید و مشکی روانه‌ ی بازار خواهد کرد.

گوشی موبایل لنوو ZUK Edge

زوک اج از نمایشگر5.5 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌ دی بهره می ‌برد و توان پردازشی آن توسط پردازنده‌ ی اسنپدراگون 821 با فرکانس 2.35 گیگاهرتز تأمین می‌شود. این گوشی موبایل در دو نسخه‌ با حافظه‌ ی رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه می ‌شود؛ اما حافظه ‌ی ذخیره‌ سازی داخلی هر دو نسخه یکسان و معادل 64 گیگابایت است، ضمن آنکه امکان ارتقای حافظه از طریق درگاه کارت حافظه‌ ی میکرو‌اس ‌دی وجود دارد.

دوربین اصلی گوشی موبایل لنوو از یک سنسور13 مگاپیکسلی بهره می‌ برد و این دوربین را فلش LED همراهی‌ می ‌کند. سنسور به ‌کاررفته در دوربین سلفی گوشی 8 مگاپیکسلی است. اسمارت فون زوک اج از دو سیم‌ کارت پشتیبانی می‌ کند و ظرفیت باتری آن 3100 میلی‌ آمپر ساعت است. لنوو علاوه بر این گوشی موبایل، مدل دیگری از آن را با نام ZUK Edge L به همراه جعبه ‌‌کادوی منحصربه ‌فردی روانه‌ ی بازار کرد؛ این جعبه ‌‌کادو توسط لی ‌مین‌ هو، هنرپیشه‌ی مشهور کره‌ای، شخصی‌ سازی شده است.

گوشی موبایل لنوو ZUK Edge

لنوو برای مدلی از اینگوشی موبایل که از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی بهره می‌ برد؛ برچسب قیمتی 330 دلاری را در نظر گرفته است و قیمت نسخه‌ ی دیگر این گوشی موبایل با حافظه ‌ی رم و حافظه‌ ی ذخیره‌ سازی 6 و 64 گیگابایتی معادل 360 دلار خواهد بود. لنوو قیمت مدل شخصی‌ سازی‌ شده ‌ی زوک اج ال را 360 دلار در نظر گرفته است. امکان پیش‌ سفارش گوشی جدید لنوو ازهم ‌اکنون فراهم شده است، ضمن اینکه فروش آن از تاریخ 12 دی آغاز خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با مشخصات فنی که گوشی موبایل لنوو ZUK Edge داره کمپانی لنوو عملا طرفدار های زیادی جذب خودش می کنه منکه خیلی خوشم اومد از این اسمارت فون لنوو خبر جدیدی بود با سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا