موبایل

گوشی موبایل هوآوی Honor 6X اولین اسمارت فون میان رده با دوربین دو گانه

گوشی موبایل هوآوی Honor 6X اولین اسمارت فون میان رده با دوربین دو گانه می باشد که توسط کمپانی معروف هوآوی معرفی شده است و این گوشی موبایل علاوه بر سنسور اثر انگشت دارای ویژگی های خاص دیگری هم می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل هوآوی Honor 6X

گوشی موبایل های سری Honor کمپانی هواوی معمولا جزو تلفن های هوشمند میان رده و Sub premium به حساب می آیند که در کنار مشخصات سخت افزاری مناسب، از طراحی بسیار عالی و قیمت معقولی نیز برخوردارند و به همین دلیل هر ساله فروش بالایی را نیز تجربه می کنند.

قابل پیش بینی بود که به زودی و با عرضه پردازنده های مناسب، دوربین های دو گانه در تلفن های هوشمند میان رده نیز مورد استفاده قرار گیرند و حالا مشخص شده مدل های گوشی موبایل 6X از خانواده Honor اولین اسمارت فون این سری با دوربین دوگانه خواهد بود.

گوشی موبایل هوآوی Honor 6X

بر اساس اطلاعات و تصاویری که توسط موسسه TENAA چین منتشر شده، این دستگاه از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح FHD استفاده خواهد کرد که جزو استاندارد های گوشی موبایل های میان رده به حساب می آیند. اما سایر مشخصات فنی چندان قابل توجه نیستند.

پردازنده اسنپدراگون 616 به همراه 2 گیگابایت حافظه RAM و فضای ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایت که به کمک کارت حافظه قابل افزایش می باشد. با این وجود مشخصات دوربین های این گوشی موبایل بسیار چشمگیر خواهند بود.

گوشی موبایل هوآوی Honor 6X

دوربین اصلی گوشی موبایل هوآوی Honor 6X دارای دقت 13 مگاپیکسل و ماژول دوگانه می باشد تا آن را به اولین گوشی موبایل میان رده ای که از دوربین های دوگانه استفاده می کند تبدیل کند. سنسور اثر انگشت و احتمالا پورت USB-C نیز دیگر ویژگی های این دستگاه را تشکل می دهند.

گوشی موبایل هوآوی Honor 6X

به گفته هوآوی این شرکت قرار است در مراسمی در تاریخ 18 اکتبر از محصولات جدید خود رونمایی کند که Honor 6X هم احتمالا یکی از آنها خواهد بود. هنوز جزئیاتی درباره قیمت این اسمارت فون منتشر نشده است.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کمپانی هوآوی با اسمارت فون های سری Honor واقعا تونسته مشهور بشه تو بازار گوشی موبایل منم چند روز پیش گوشی موبایل هوآوی Honor 5X از سایت شما خریدم خیلی گوشی خوبیه راضیم ازش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا